Taqdimotni yuklab olish
PDFHar yilgi TAF! Toshkent reklama festivali doirasidagi TAF!2021 eng yaxshi reklama tanlovi bu yil yangi shaklda o‘tkaziladi. Ekspertlar hay'ati va iste'molchilar O‘zbekiston Respublikasi hududida 2019-2021 yillarda amalga oshirilgan eng yaxshi marketing loyihalarini aniqlaydilar.
TAF! doirasida birinchi kreativ tanlov 2019 yilda o‘tkazildi. 3 ta toifa va 14 ta nominatsiya bo‘yicha eng yaxshilarni 7 nafar xalqaro hay'at a'zolari tanladilar. Tanlovda O‘zbekiston va Qozog‘istondan 43 ta agentlik qatnashdi, 168 ta ish taqdim qilindi.
2020 yilgi TAF! tanlovida xalqaro hay'at 4 ta toifa va 24 ta nominatsiya bo‘yicha g‘oliblarni saraladi. Tanlovda O‘zbekiston va Armanistondan 62 ta kompaniya qatnashdi, 348 ta tanlov ishlari taqdim etildi.
Bu yil yangi shakldagi TAF!2021 eng yaxshi reklama tanlovi brendlar marketing kommunikatsiyasi sohasidagi loyihalarni qatnashishga taklif etadi. 10 ta nominatsiyadagi g‘oliblarni mahalliy ekspert hay'ati va iste'molchilar aniqlaydi.
TAF!2021 tanlovida qatnashish quyidagi imkoniyatlarni beradi:
muvaffaqiyatli ishingizni tanlov keysida rasmiylashtirish
o‘z marketing loyihalaringizni ko‘rsatish hamda hamkasblar va iste'molchilar fikriga ega bo‘lish
2021 yilgi eng yaxshi reklama tanlovi g‘olibi bo‘lish
eng yaxshi “ishlaydigan” marketing g‘oyalaridan ruhlanish
“boshqalar”dagi samarali kommunikatsiyalar va muvaffaqiyatli strategiyalar namunalari bilan tanishish va “o‘zi uchun” xulosalar chiqarish
umumiy muvaffaqiyatda hamkor agentliklar hissasi va ishtirokini qayd qilish
Mashhur shaxs/ta'sir agenti – selebriti, inflyuenser, bloger – iste'molchining e'tibori va qiziqishini bendga qaratish uchun muvaffaqiyatli foydalanilgan kampaniya.
Bitta kommunikatsiya kanali (TV, tashqi reklama, matbuotda, radioda reklama va boshq.)ga ega yoki bitta maydonda amalga oshirilgan kampaniyalar.
Xaridorlarga yangi mahsulot yoki xizmatni taqdim etishga qaratilgan kampaniya. Bu yangi brendlar, mavjud brendning yangi mahsulotlari yoki mahsulotlar safining kengaytirilishi bo‘lishi mumkin.
Ham brendni, ham u ishlab chiqaradigan tovarni yoki uning tarkibiy qismlari: logotip, slogan, vizual bezaklarni o‘zgartirish kampaniyasi.
Milliy qadriyatlar, insaytlar va an'analarni o‘z marketing maqsadlariga erishish uchun samarali va ta'sirchan qo‘llay olgan kampaniyalar.
O‘z marketing sa'y-harakatlarini iste'molchilarning mavsumiy faolligi yoki biror-bir voqea (masalan, Yangi yil, yozgi dam olish, qishki sport turlari, 8 mart va sh.k.) atrofida jamlagan reklama kampaniyalari.
Ijtimoiy tarmoqlarni o‘z auditoriyasi bilan muloqotdagi asosiy kommunikatsiya kanali sifatida qo‘llagan reklama kampaniyasi.
Bir necha kommunikatsiya kanallariga ega reklama kampaniyasi (TV, tashqi reklama, matbuotda, radioda reklama va boshq.)
Biznes-maqsadlar va ijtimoiy ahamiyatga ega vazifalar (salomatlik, ekologiya, ta'lim, jamiyat, oilani) hal etishni samarali birlashtirgan va bu maqsadlarni brendning umumiy strategiyasi bilan muvaffaqiyatli bog‘lay oldilar.
Brendning faol hamjamiyatini tuzish va o‘stirishga yoki xaridorlarning brendga sadoqatini oshirishga va ular o‘rtasida uzoq muddatli munosabatlar o‘rnatilishiga qaratilgan loyihalar.
2021 yil
2021 yil
2021 yil
2021 yil
Nominatsiyalar bo‘yicha barcha ishlarni ko‘rish