Mavsumiy kampaniya
Artel
Coca-Cola va Whiskas uchun bayram reklamalari ko'p yillar davomida Yangi yil bilan bog'liq. Alkogolsiz ichimliklar ishlab chiqaruvchisining mashhur kuyi birinchi notalardan tanib olinadi va iste'molchilar qo'shiq so'zlarini yod bilishadi. Aniq uyushma bayrami = Coca-Cola tufayli, har bir bayram har doim yuzlab oilalar stollarida qizil va oq rangli kamida bitta shishani bezatadi. Artel taniqli brendlar misolidan ilhomlanib, iste'molchilar orasida o'z mahsulotlari bilan bir xil kuchli bayram uyushmasini yaratishga qaror qildi. Iste'molchilarga maishiy texnika nima bo'lishi mumkinligini ko'rsating va bu yangi yil va boshqa bayramlarga ajoyib sovg'a.
G'oyani ilgari surish uchun nafaqat oila haqida, balki uyda va bayram muhitida maishiy texnika oilasi haqida video suratga olishga qaror qilindi. Raqsga tushish va uy anjomlarini tomosha qilish sizga Yangi yil bayramini to'liq his qiladi, atmosfera yoqimli musiqa va kinofilm bilan to'ldiriladi. Iste'molchilar bilan muloqot qilish uchun kanallar. TV, ijtimoiy tarmoqlar (Facebook va Instagram). Aksiyaning maqsadi iste'molchilarni yaqinlashib kelayotgan bayram bilan tabriklash, sehrli va ijobiy kayfiyat bag'ishlash, shuningdek, maishiy texnika - bu bayramning o'zgarmas atributi ekanligini, Yangi yil bayram dasturxoni yoki gulchambarli Rojdestvo daraxti.
Kampaniya ijtimoiy tarmoqlarda ko'plab hayajonli izohlarga sabab bo'ldi. Facebook va Instagram foydalanuvchilari izohlarda va shaxsiy xabarlarda brendga ko'plab tabriklarni yuborishdi.