Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

Flyerlar ishlamaydi


  • Nominatsiya:

    Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya

  • Brend

    Dodo Pizza

Muammo

Uchta Dodo Pizza pitseriyasi Toshkentning muvaffaqiyatli joylarida joylashgan - ularda odamlar oqimi bor. Biroq, o'tayotganlarni pitseriyaga taklif qilish oson ish emas. Albatta, aktsiyalar ularni o'ziga jalb qiladi, lekin bu aksiyalardan o'tish oson emas. Odamlar reklama varaqalaridan bezovtalanishadi. Ularga to'sqinlik qiladigan promouterlar g'azablanishadi. Shuning uchun, toshkentlik reklama beruvchilarning aksariyati varaqalar ishlamaydi, deb hisoblaydilar.


Yechim

Biz chaqiriq markazining sevimli xodimidan tabassum bilan varaqalarni tarqatishni so'radik. Flayerdagi matn quyidagicha: "Mening telefon raqamim: 1168. Men pitssa buyurtma berishda lingonberries bilan rulon beraman." Flayerlar ishlashi uchun siz samaradorlikni qanday hisoblashni tushunishingiz kerak. Buning uchun biz promo -koddan foydalanganmiz.


Natija

Flyerni olgan 1000 kishidan 77 tasi (deyarli 8%) darhol yoki bir hafta ichida xarid qilgan. Ularni sotib olish summasi 6 728 000 so'mni tashkil etdi, bu reklama faoliyati xarajatlaridan 11 barobar ko'p. Yo'naltirilgan mijozning narxi uning chekining 8 foizidan kam. Ushbu faoliyat natijalari test natijalariga aylandi va promouterlar uchun KPI uchun asos bo'ldi va endi varaqalar marketing faoliyatining ajralmas qismiga aylanadi. Sentyabr va oktyabr oylarida har shanba kuni 1000 ta varaqalar tarqatiladi, bu esa ikki oy ichida 640 ta buyurtma yoki 57 mln. Bundan nima chiqadi? Tez orada bilib olamiz!



Ro'yxatga qaytish