SMM-kampaniya
Testo by Zamira&Co
Oxirgi 2 yil mobaynida O'zbekistonda umumiy ovqatlanish sohasi katta stressni boshdan kechirdi: - karantin va vaqt chegaralari; - reklama vositalarini va belgilarini buzilishi; - yozgi teraslarni noqonuniy buzilishi.
Kichkina chuchvaraxona juda sabr -toqat bilan, siz buyurtma berishingiz mumkin bo'lgan yangi menyuni ishga tushirishga qaror qiladi: - kichik va o'rta biznesni qo'llab-quvvatlash - hukumat tomonidan qabul qilingan qarorlar - katta sabr - xom rejalashtirish - cheksiz miqdordagi va'dalar.
Qo'shimcha reklama byudjeti bo'lmay turib, “Testo” chuchvaraxonasi nashri 900 mingdan ziyod ko'rilgan. Va sotuv nafaqat pasaymadi, balki 24 foizga oshdi. Kam, lekin yoqimli.