Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

#Imzochallenge с Seka Vines


  • Nominatsiya:

    Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi

  • Brend

    AKFA

Muammo

Muammo №1 Odamlar derazalarda ma'lum bir model haqida tushuncha va bilimga ega emas, iste'molchi uchun derazalar plastik va alyuminiyga bo'linadi. Bir nechta xaridorlar u yoki bu derazalar liniyalari, modellari va farqlari, xususiyatlari va boshqa omillar haqida bilishadi. Bundan tashqari, ko'p odamlar noto'g'ri tanlov qilishdan qo'rqishadi va do'stlari bilan bog'lanishganda, ular faqat markalarni eslashadi, lekin modellar yoki derazalar qatorini eslamaydilar. Muammo No2 Bundan tashqari, mamlakat ichidagi IMZO brendini bilishiga qaramay (O'zbekiston), qo'shni Qozog'istonda Qozog'iston aholisiga yaxshi ma'lum bo'lgan brendlar mavjud. Qozog'istonda eksport va brend xabardorligini oshirish zarurati.


Yechim

Marketing guruhi Qozog'istonlik mashhur blogger "Sekavines" bilan 3 ta rasmda (ishbilarmon, o'rnatuvchi, mijoz) virusli videoklip yaratishga qaror qildi, unda "Windows" raqsi maxsus yozilgan audio ostida ijro etiladi. TERMO liniyasi. Seka Vines - Qozog'istondagi eng mashhur bloggerlardan biri bo'lib, O'zbekiston va MDH mamlakatlarida keng auditoriyaga ega. Bundan tashqari, Seka Vinesdan 4 ta situatsion hazil uzumlari ko'rgazma zallari va fabrikaga tashrif buyurib, o'z navbatida ishlab chiqarish va savdo qismini ko'rsatdi. Shuningdek, #imzochallenge deb nomlangan Sekavines sahifasidan qiyinchilik boshlandi, u yerda foydalanuvchilar Seka Vines videosini asl trekka urishlari kerak edi. Reklama kampaniyasining maqsadi - TERMO liniyasining tan olinishini oshirish, jamoatchilik e'tiborini jalb qilish va tanlovda ishtirok etish, tashqi bozorda - brendning asosiy xabardorligini oshirish va Imzo = oyna tizimlari assotsiatsiyasini birlashtirish. Xabar: Imzo - sizga iliqlik baxsh etadi!


Natija

Kampaniya davomiyligi: 2021 yil 15 yanvardan 10 martgacha. Aksiya O'zbekistonda TERMO yo'nalishi bo'yicha bilimlarning 31 foizga oshishiga, shuningdek Qozog'iston davrida sotuvlarning 37 foizga oshishiga yordam berdi. Aloqa markazida TERMO liniyasiga qo'ng'iroqlar soni 42% ga oshdi - Bizga Qozog'iston va Qirg'izistonda sheriklar ko'rgazma zallarini ochish uchun jami 7 ga yaqin ariza kelib tushdi. #imzochallenge Instagram va tik-tok-da keng tarqaldi, ularning umumiy soni Instagramda 3,5 million, Tik-tokda 1,3 million marta ko'rildi. #imzochallenge 313 dan ortiq foydalanuvchilar tomonidan tik-tokda va Instagramda 100 dan ortiq videolarda suratga olingan va ishlatilgan. Instagramda @ imzo.official #imzochallenge obunachilari sonining 12000 dan 73000gacha obunachilar sonining o'sishi mahalliy bloggerlar, Rossiya va Koreyadan kelgan bloggerlar bilan bir qatorda yangi izdoshlar orttirdi.



Ro'yxatga qaytish