Integratsiyalangan kampaniya
OLX
O'zbekistonda eski mashinalarning asosiy qismi bozorlarda sotiladi. Boshqa bozorlarda (Rossiya, Ukraina, Qozog'iston) bo'lsa -da, odamlar Internet orqali sotish ehtimoli ko'proq. O'zbekistonda bu holat bir necha sabablarga ko'ra yuzaga kelgan: Internetdan foydalanuvchilarning kamligi, odamlarning odatlari va sotish tezligi. Vazifa odamlarni Internetni bir xil bozor bo'lishi va odatiy bozorni to'ldirishi mumkinligiga ishontirish edi. Bundan tashqari, oddiy bozorlar haftada bir kun ochiq edi.
OLXni har kuni ishlaydigan avtosalon sifatida joylashtirdik. Biz "OLX - 24/7 Mashina Bozori" xabarini tanladik va uni avtosalonlar, radio, reklama taxtalari va Internetga joylashtirdik.
Yengil avtomobillar sotuvchilari soni 9 %ga, OLXda birinchi marta avtomobil sotishni boshlaganlar soni 15 %ga oshdi.