Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya
KNAUF
ME’MOR//2019 ko‘rik-tanlovi birinchi bor o‘tkazildi, keng shuhrat qozonmagan va bu turdagi tadbir o‘tkazilishining o‘ziga qiziqish uyg‘otishga, Me'mor kasbini ommalashtirishga, me'morchilik va shaharsozlik vazifalariga e'tiborni jalb qilishga muhtoj edi. O‘lchov: qamrov va xabardorlik.
ME’MOR//2019 final marosimiga ijtimoiy tarmoqlardagi fikr yetakchilarini kerativ taklif qilish.
“Ko‘proq qo‘llar” PR-kampaniyasi ijtimoiy tarmoqlar foydalanuvchilarining e'tiborini jalb qildi va fikr yetakchilari tomonidan ijobiy qiziqish bilan qabul qilindi. Taklif etilganlarning 80 foizi o‘sha oqshomdagi boshqa tadbirlardan ME’MOR//2019 g‘oliblarini taqdirlash marosimini afzal topdilar. Taklif etilganlarning 80 foizi ijtimoiy tarmoqlarda ME’MOR//2019 tanlovi haqida post qoldirdilar. Bizning kreativ taklifnomamizni ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarida e'lon qilgan mehmonlar – fikr yetakchilari auditoriyasi tanlovga qiziqish bildirdi. Aksiya qahramonlari ME’MOR//2019 ko‘rik-tanlovining o‘ziga xos elchilariga aylandi.