STADA — “Tashkent Digital Marketing Forum 2024” VIP-hamkori
STADA — xalqaro farmatsevtika kompaniyasi bo‘lib, 125 yildan buyon o‘z missiyasiga rioya qilib keladi — hamkorlar va iste'molchilar o‘rtasida ishonchga asoslangan munosabaatlarni o‘rnatib, odamlar salomataligi haqida qayg‘uradi.
STADA asosiy yo‘nalishlari — bu Consumer Healthcare (CHC) segmenti mahsulotlari, jeneriklar va ixtisoslashtirilgan preparatlar (jumladan, biosimilyarlar).
STADA mahsuloti dunyoning 120 mamlakati, jumladan O‘zbekistonda taqdim etilgan.
2022-yilda MDH mamlakatlari mintaqasi mustaqil biznes-bo‘linmaga aylandi, “Yevroosiyo” deb ataldi va bevosita Germaniyadagi bosh qarorgohga bo‘ysunadigan bo‘ldi. Shuningdek, kompaniya mintaqaning aksariyat mamlakatlarida, jumladan O‘zbekistonda STADA Arzneimittel AG yuridik shaxsini ro‘yxatdan o‘tkazdi («STADA SUBSIDIARY» MChJ XK»).