QISQACHA MARKETING LUG‘ATI

a

orqali, mahsulot o‘sishini boshqarish va foydalanuvchi tajribasini yaxshilash mumkin: Acquisition — jalb qilish; Activation — faollashtirish; Retention — ushlab qolish; Referral — tavsiyalar; Revenue — tushum.

darchasining chegarasidan pastdagi ekran qismi yoki sahifa yuqorisidan 600 pikselli hudud bo‘lishi mumkin.

ularning xaridga tayyor ekaniga qarab muayyan bosqichlarga bo‘ladi. A — attention (e'tibor); I — interest (qiziqish); D — desire (istak); A — action (harakat).

qamrovli kanallar: televidenie, radio, OAV, tashqi reklama va sh.k. orqali ilgarilatishni o‘z ichiga oladi.

qiymatini belgilash uchun mezonlar/parametrlarni aniqlash jarayoni. Eng keng tarqalgan kodlanuvchi parametrlar sirasiga hissiylik, urg‘u, spikerlar FISh/lavozimi kiradi.

qiziqtiruvchi axborotni internetda topishini nazarda tutadi, biror-bir muayyan sytni ko‘zda tutmaydi.

b

muayyan maydonchada boshqa foydalanuvchilar bilan o‘zaro aloqa bo‘yicha qator imkoniyatlardan mahrum qilish yoki ularni cheklashdan iborat.

nomi. Qoidaga ko‘ra, o‘quvchilarga o‘qish uchun ochiq sharhlar qoldirish taklif etiladi. Bloglarda matn, tasvir, video yoki boshqa kontentga ega postlar, qoidaga ko‘ra, norasmiy xarakterga ega.

brend obro‘sini boshqarish uchun yaratiladi. Ba'zida bu dasturlangan vazifalarni avtomatik bajaruvchi kompyuter dasturi bo‘ladi.

brend yuzi ilgari surayotgan tovarlar yoki xizmatlardan shaxsan foydalanishga majbur emas.

ishlab chiqish va joriy qilish bilan shug‘ullanuvchi mutaxassis: brendni ommalashtirish bo‘yicha turli loyihalarni bajaradi; dizaynga, iste'mol xarakteristikalariga, narx borasidagi maqomga talablarni shakllantiradi; sotuvlar hajmini prognozlaydi, foyda va rentabellikni hisoblab chiqadi; maqsadli bozorlar tahlilini o‘tkazadi; reklama kampaniyalarini o‘tkazish ishlarini muvofiqlashtiradi, mediarejalar tuzadi, dizayn yaratishda qatnashadi; neyming uchun javob beradi va sh.k.

c

imkonini beruvchi dasturiy ta'minot. Bunday yozishmalarni asosiy xususiyati real vaqtda muloqot qilish sanaladi.

mumkin. Dastur messenjerlarga, ijtimoiy tarmoqlarga, mobil ilovalarga, saytlardagi onlayn-chatlarga – foydalanuvchiga yordam kerak bo‘lishi mumkin bo‘lgan barcha joylarga o‘rnatiladi.

oshirish, sayt sahifasiga kirish, rolikni ko‘rish, narxnomani ko‘rib chiqish, ro‘yxatdan o‘tish, shaklni to‘ldirish, telefon raqamini kiritish va sh.k.

to‘playsiz, auditoriyangizni segmentlaysiz va har bir segment uchun shaxsiylashtirilgan o‘zaro munosabat ssenariysini qurasiz.

sahifaga) o‘tgan foydalanuvchilar foizi. (Tugma bosilishi soni / ko‘rishlar soni) * 100.

yetgunlariga qadar qanday yo‘lni bosib o‘tishlari to‘g‘risidagi ma'lumotlarni tavsiflash va ulardan foydalanish konsepsiyasi.

d

biznes-maqsadlar, kompaniyadagi joriy jarayonlar KPIsini namoyish etish uchun foydalanuvchi grafik interfeysi. Sodda qilib aytganda, dashbord – bu ma'lumotlar vizualizatsiyasining shakli.

yo‘nalganligi blogerlar, celebrities bilan o‘zaro munosabatlarda, onlayn-media uchun turli materiallar yaratishda – ijtimoiy tarmoqlarda imkon qadar ko‘proq sifatli tilga olinishga erishish va qidiruv optimallashuvi (SEO)ni yaxshilash imkonini beruvchi barcha harakatda namoyon bo‘ladi.

ishlab chiqilgan, 2022-yil aprelda VKga sotilgan. “Dzen” foydalanuvchining qiziqishlari, tashrif buyurilgan sahifalar, qidiruvlar, ko‘rsatilgan afzalliklar va boshqalar asosida postlar tasmasini shakllantiradi. Mualliflar monetizatsiyasi kuniga muayyan ko‘rishlar miqdoriga yetishiga bog‘liq. Oyiga 21 mln.dan ziyod foydalanuvchi.

e

top-vositasi sanaladi va mijozlarni jalb qilish va ushlab qolishgina emas, balki brendga bo‘lgan sadoqatni oshirishga ham qodirdir.

f

Mark Sukerberg tomonidan ta'sis etilgan. Facebook fotosurat va o‘zingiz haqingizdagi axborotga ega profil yaratish, xabarlar almashish, fotosuratlar va videoyozuvlar yuklash, qiziqishlarga ko‘ra hamjamiyat tuzish, brendlar sahifalarini yuritish imkonini beradi. Qariyb 2 mlrd faol foydalanuvchiga ega.

g

foydalanish jarayoni, u ko‘pincha ijtimoiy tarmoqlarda, onlayn-portallarda va promo-saytlarda ilgarilatish uchun ishlatiladi.

h

imkonini beruvchi algoritm: Hypothesis — taxmin shakllanishi; Action — tekshirish; Data — natija olish; Insights — xulosalar.

olish, buyurtmani rasmiylashtirish, qo‘ng‘iroq qilish, layk bosish yoki repost qilishga undovchi usul.

i

o‘rtasidagi aloqa bo‘lgan graf. Grafda postning mashhurligi kaskadini yoki axborot kaskadini kuzatish mumkin. Ya'ni, tugunlar muayyan ehtimollik bilan ularga bog‘langan tugunlar faollashuviga olib keluvchi harakatlar zanjirini ko‘rsa bo‘ladi.

yoki ko‘p foydalanuvchilarga yoqqanligi (bunda ular layklar, repostlar va obunalar, mulohazalarga tayanadilar) uchun, mahsulot yoki kontentga ishonch bildirishlarini ifodalaydi.

axborot olish uchun kompleks imkoniyatlarni taqdim etadilar. Ijtimoiy tarmoqlarning asosiy xususiyati anonimlikdan chetlanish sanaladi. Ijtimoiy tarmoqlarga misollar: Facebook, Instagram, Vkontakte, Odnoklassniki.

orqali sotuvlarni rag‘batlantirish (jumladan, qiziqtirgan savollarga javob berish, xaridorga tegishli kontentni taklif etish va keyin uni tovar yoki xizmatlar xarid qilishgacha olib borish).

reklama yo‘nalishi. Bugun ushbu yondashuv kompaniyani sezilarli o‘stirish va sotuvlarni kengaytirish imkoniyatini beradi.

“tarix” yuklash, xeshteglar va geografik belgi qo‘yish imkonini beradi. Brendlar to‘g‘ridan-to‘g‘ri tovarlarini sotishlari mumkin. foydalanuvchilar postlarga layk bosishlari va o‘z tasmalarini shakllantirish uchun boshqalarga obuna bo‘lishlari mumkin.Reels qisqa roliklariga katta e'tibor berilgan.

j
1 2 3