QISQACHA MARKETING LUG‘ATI

u

“buyum”ingiz qanday rangda bo‘ladi, odamlar uchun tugmalarni bosish qulay bo‘ladimi, matn o‘qishli chiqadimi va h.k.ni aniqlaydi.

v

keng tarqalish xususiyati. Sodda qilib aytganda, bu matn/klip/mem/reklamaning “og‘izdan-og‘izga o‘tib” tarqalish qobiliyati.

muhim tarkibiy jihati foydalanuvchilarning o‘zlari uni o‘z do‘stlari bilan o‘rtoqlashishni istaydigan kontentni yaratish sanaladi.

bloglarida, ijtimoiy tarmoqdagi do‘stlariga va h.k. ulashadigan) kontentni yaratishni ko‘zda tutadi.

yaratish, fotosuratlar, audio va video-yozuvlar yuklash, qiziqishlar bo‘yicha hamjamiyatlar yaratish imkonini beradi. Shuningdek o‘z messenjeriga ega. Bundan tashqari, VK mini-ilovalar va servislar yordamida kundalik vazifalarni hal qilish, masalan taom yetkazib berish, taksi buyurtirish, e'lon berish, pul jo‘natmalari, musiqa, o‘yinlar va translyasiya uchun platforma sifatida ham namoyon etadi. VK 170 mln.dan ziyod foydalanuvchiga ega.

w
x

qadamni bosib o‘tadi. Har bir qadam yoki zinapoya pillapoyasi uchun mijoz bilan ishlashning o‘z vositalari va tamoyillari mavjud.

sohibi). Mahalliy tarmoqdagi, masalan, xonadondagi barcha mavjud qurilmalarning internetga ulanishini ta'minlaydigan aloqa tuguni.

y

iste'molchilar ular oldilarida reklama ekanligini anglamaydilar. Barcha vositalar kompaniya mahsulotini tirg‘almay va tartib bilan, iste'molchining ishonchiga kirgan holda ilgarilatishga qaratilgan. Yashirin marketing, shuningdek, yuqori ko‘rsatkichlar ko‘rsatish barobarida kam xarajat talab qiladi.

uchun ilgarilatiladi va faqat unga ko‘rinadi. Bu pochtani organik qidiruvda topib bo‘lmaydi va u tasmada hamda akkaunt sahifasida aks etmaydi.

yuklash, ko‘rish, baholash va videomateriallarni sharhlash, shuningdek ulardan o‘z roliklarini yaratish imkonini beradi. Tarmoq filmlar, musiqali kliplar, yangiliklar, o‘quv ko‘rsatuvlari, videobloglar, lestpleylar, yumoristik dasturlar v boshqalarni taqdim etadi. Tavsiyalar foydalanuvchilarning qiziqishlariga ko‘ra video ko‘rsatadi.

z
4

iste'molchining hojat va ehtiyojlari, Cost to the customer – iste'molchi xarajatlari, unga Xarid narxi, Iste'mol narxi va Xalos bo‘lish narxi kiradi; Convenience – qulaylik, foydalanishga ochiqlik, qo‘shimcha qiymat; Communication – axborot almashinuvi, xaridor va sotuvchi, ishlab chiqaruvchi va iste'molchi o‘rtasidagi kommunikatsiyalarning butun majmui.

nazariyasi: Product — tovar yoki xizmat, assortiment, sifat, tovarning xususiyati, dizayn va ergonomika; Price — narx, ustama narx, chegirmalar; Promotion — ilgarilatish, reklama, sotuvni rag‘batlantirish; Place — distributsiya, savdo nuqtasining joylashuvi, tarqatish kanallari, sotuvchining personali.

1 2 3