Uchinchi TAF!21 Toshkent reklama festivali eng yaxshi reklama talovi g‘oliblarini e'lon qildi
Festival sovrinlari uchun 112 ta brendning 207 ta loyihasi kurashdi
Uchinchi TAF!21 Toshkent reklama festivali yakunlandi. 9-oktyabrdagi tantanali taqdirlash marosimida iste'molchilar va tanlov ekspertlar hay'ati ovoz berishi natijalariga ko‘ra TAF!21 eng yaxshi reklama tanlovi g‘oliblari e'lon qilindi.
Bu yil, yangi format bo‘lishiga qaramay, 10 ta tanlov nominatsiyasida 112 ta brendning 207 ta loyihasi qatnashdi. Tashkilotchilar brendlarning iste'molchilar bilan samarali reklama kommunikatsiyalariga urg‘u berdilar va tanlovga qo‘yilgan keyslar – bu muvaffaqiyatli marketing loyihalari bo‘ldi.
Diyor Mirzaahmedov, TAF!21 festivali tashkilotchisi:
«Bugungi kunda brend kommunikatsiyalari uning iste'molchilar nazdidagi qiymatiga sezilarli ta'sir ko‘rsatadi. Keyingi yillarda ko‘pchilik buni tobora aniqroq tushunmoqda. Shu sababli, biz birinchi bor iste'molchilar bilan samarali muloqot o‘tkazishning muhimligi to‘g‘risida, ularga nisbatan hurmat va mehr-muhabbat, reklama kommunikatsiyalaridagi professionalizm va natijaviylik haqida so‘zlovchi tanlovni o‘tkazishga qaror qildik. Bu tanlov iste'molchilar bilan samarali kommunikatsiya haqida va iste'molchilar brenddan qanday foyda olishlari to‘g‘risidadir.
Iste'molchilarning Telegram-botdagi ochiq ovoz berishi kommunikatsiyani yaxshi yo‘lga qo‘ygan va katta sadoqatli auditoriyaga ega brendlar iste'molchilar o‘rtasida g‘alaba qozonish uchun katta imkoniyatga ega bo‘lishini yaqqol ko‘rsatdi.
Festival yakunlandi, ammo TAF!21 tanlovining saytida keyingi paytlarda amalga oshirilgan tanlov keyslarining noyob katalogi qoldi – unda maqsadlar, yechimlar va ovoz berish natijalari aks etgan. Muvaffaqiyatli loyihalar bizning tariximizda bunday ko‘lamda va miqdorda hali biror marta to‘planmagandi!»
G‘oliblarni 48 nafar ekspert-marketolog va mashhur brend hamda agentliklar rahbarlari aniqladilar. Birinchi marta parallel ravishda @TAF21bot Telegram-botida iste'molchilarning ochiq ovoz berishlari o‘tkazildi, unda 45000 dan ziyod iste'molchi qatnashdi. Iste'molchilarning ochiq ovoz berishlari 7 sentyabrdan 1 oktyabrgacha o‘tkazildi. Istalgan kishi muvaffaqiyatli loyihalarni ko‘rishi va eng yaxshi loyiha, brendga ovoz berishi mumkin bo‘ldi. Ovoz berish natijalari real vaqt rejimida https://marketing.uz/tashkentskiy-festival-reklami-taf-2021/ saytida aks etib bordi.
Ekspertlar va iste'molchilar tanloviga asosida ovoz berish natijalariga ko‘ra g‘oliblar alohida-alohida aniqlandi. Har bir nominatsiyada ekspertlar oltin, kumush va bronza sohiblarini belgilashsa, iste'molchilar nominatsiya g‘oliblarini aniqladilar. Shuningdek, tanlovda maxsus sovrinlar ham ko‘zda tutilgan bo‘lib, ularning g‘oliblarini ekspertlar hay'ati aniqladi.
Telegram-botda ovoz berish mexanizmi bu yil sms-xabar berish qo‘shilishi yo‘li bilan kuchaytirildi, u ovozlar bilan qalloblik qilish imkoniyatini yo‘qqa chiqaradi. Telegramdagi ochiq ovoz berish o‘tkazilgan botni, an'anaga ko‘ra, “ClickME” kompaniyasi va uning rahbari Temur Bakiev ishlab chiqdi.
Ekspert hay'atining ovoz berishini moderatsiyalashni Aziz Bo‘riev rahbarligidagi “De Facto” marketing agentligi o‘z zimmasiga oldi.
Taqdirlash marosimida, ikkala ovoz berishni qo‘shganda, jami 12 ta bronza, 11 ta kumush va 21 ta oltin mukofot berildi. Tanlov nominatsiyalari g‘oliblaridan tashqari, uchta maxsus nominatsiyalarda ham g‘oliblar e'lon qilindi.
Nominatsiya:
Yangi mahsulot yoki xizmatni joriy qilish
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “O'zbekinvest”dan KASKO 2.0
Brend: Uzbekinves
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: Ilmoqli loyiha
Brend: Noviy Dom
Ijrochi: GRAND PR agentligi
KUMUSH
Loyiha: Real menyu
Brend: Testo by Zamira&Co
OLTIN
Loyiha: HUMANS.UZ ilovasining joriy etilishi
Brend: HUMANS
Rebrending
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “UZBEKINVEST” kompaniyasining rebrendingi
Brend: Uzbekinvest
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: Rozmetov + yangi formatdagi yangi mahsulot
Brend: ROZMETOV
Ijrochi: “360” agentligi
KUMUSH
Loyiha: marketing.uz rebrendingi
Ijrochi: “Paradigma Studio” agentligi
OLTIN
Loyiha: SQB rebrendingi
Brend: SQB
Milliy qadriyatlardan foydalanilgan kampaniya
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Chill out
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: “Ishonch – bizdagi bori”
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi
KUMUSH
Loyiha: Qo‘shni tavsiya qiladi
Brend: HAVAS
Ijrochi: “Division” agentligi
OLTIN
Loyiha: KNAUF art-makoni. Savitskiy tuneli
Brend: KNAUF
Ijrochilar:
«Maslov PR Tashkent» agentligi
«ADD Event» agentligi
Integratsiyalangan kampaniya
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “HUDUD 998” shousida “Imzo” reklama integratsiyasi
Brend: IMZO
Ijrochi: “SPRLD production” agentligi
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: “24/7” mashina bozori
Brend: OLX
KUMUSH
Loyiha: Katta ambitsiyali kichik kompaniya
Brend: DODO Pizza
OLTIN
Loyiha: EVOS 15 Anniversary
Brend: EVOS
Mashhur shaxs ishtirokidagi reklama kampaniyasi
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Zo’r
Brend: Beeline Uzbekistan
Ijrochi: “Perspective production” studiyasi
Rejissyor - Konstantin Cherepkov
Bosh qahramon - Jahongir Poziljonov
Rejissyor - Konstantin Cherepkov
Bosh qahramon - Jahongir Poziljonov
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: UZCARD brendi reklama kampaniyasi, korporativ kalendar va bekatlardagi reklama
Brend: UZCARD
Ijrochi: “SAMSA Agency” agentligi
BRONZA
Loyiha: Zo’r
Brend: Beeline Uzbekistan
Ijrochi: “Perspective production” studiyasi
KUMUSH
Loyiha: Test-drayv. O‘z Hyundai`ingni tanla
Brend: HYUNDIA AUTO ASIA
OLTIN
Loyiha: “Seka Vines” bilan #Imzochallenge
Brend: AKFA GROUP
SMM-kampaniya
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Chill out
Brend: ISHONCH
Ijrochi: Abstract Visuals
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: “Haqiqiylar”
Brend: PINK ISLAND
Ijrochi: “ROCKET” agentligi
KUMUSH
Loyiha: “Hayvonot bog‘iga sadoqatni qanday oshirish mumkin?”
Brend: Toshkent hayvonot bog‘i
Ijrochi: Chase Group
KUMUSH
Loyiha: “Qo‘l yetmas” tarix
Brend: “Alerte Héritage” Markaziy Osiyo madaniy merosi observatoriyasi
Ijrochi: “ROCKET” agentligi
OLTIN
Loyiha: “Real menyu”
Brend: Testo by Zamira&Co
Mavsumiy kampaniya
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Chill out
Brend: ISHONCH
Ijrochi: Abstract Visuals
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: “ARTEL” bilan Yangi yil
Brend: ARTEL
Rejissor Kim Viktoria
BRONZA
Loyiha: Ahadmix Group: sharsharani yoq
Brend: Ahadmix Group
Ijrochi: Agentstvo Division
KUMUSH
Loyiha: KNAUF bilan quruvchilar kuni
Brend: KNAUF
Ijrochilar:
«Maslov PR Tashkent» agentligi
«ADD Event» agentligi
OLTIN
Loyiha: “Samsung” sovutkichi – oilangizga keraklisi
Brend: SAMSUNG
Ijrochi: “Creative Idea Group” agentligi
Komyuniti, hamjamiyat, sadoqatlilik dasturini yaratish
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: UZTELECOMga sodiqlikni qanday oshirish mumkin
Brend: UZTELECOM
Ijrochi: Chase Group
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Design Club Uzbekistan
Brend: Media & Project Management
KUMUSH
Loyiha: Hayvonot bog‘iga sadoqatni qanday oshirish mumkin?
Brend: Toshkent hayvonot bog‘i
Ijrochi: Chase Group
OLTIN
Loyiha: Marketing Uz
Brend: Media & Project Management
Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “Ishonch – bizdagi bori”
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: Chiroyli arxitektura uchun ko‘proq qo‘l
Brend: KNAUF
Ijrochilar:
«Maslov PR Tashkent» agentligi
«ADD Event» agentligi
KUMUSH
Loyiha: Socks Love Story
Brend: 7DAYSOCKS
OLTIN
Loyiha: Flaerlar ish bermaydi
Brend: DODO Pizza
Ijtimoiy ahamiyatli masalalar yechimi
Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Kuchli jins
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi
Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: Kuchli jins
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi
KUMUSH
Loyiha: “SANVIKT” ijodiy markazi
Brend: SANVIKT
Rejissor Javoxir Rajapov
OLTIN
Loyiha: “Qo‘l yetmas” tarix
Brend: “Alerte Héritage” Markaziy Osiyo madaniy merosi observatoriyasi
Ijrochi: “ROCKET” agentligi
OLTIN
Loyiha: USAIDning “Markaziy Osiyoda bexavf migratsiya” loyihasi
Brend: USAID
Ijrochi: WINROCK INTERNATIONAL
Maxsus nominatsiyalar
YILNING ENG YaXShI ReKLAMA BeRUVChISI
KNAUF
YILNING ENG YaXShI AGeNTLIGI
ROCKET
YILNING ENG YaXShI ReKLAMA LOYIHASI
Loyiha: “Seka Vines” bilan #Imzochallenge
Brend: AKFA GROUP