Uchinchi TAF!21 Toshkent reklama festivali eng yaxshi reklama talovi g‘oliblarini e'lon qildi

11 Октябрь, 2021

Festival sovrinlari uchun 112 ta brendning 207 ta loyihasi kurashdi

Uchinchi TAF!21 Toshkent reklama festivali yakunlandi. 9-oktyabrdagi tantanali taqdirlash marosimida iste'molchilar va tanlov ekspertlar hay'ati ovoz berishi natijalariga ko‘ra TAF!21 eng yaxshi reklama tanlovi g‘oliblari e'lon qilindi.

Bu yil, yangi format bo‘lishiga qaramay, 10 ta tanlov nominatsiyasida 112 ta brendning 207 ta loyihasi qatnashdi. Tashkilotchilar brendlarning iste'molchilar bilan samarali reklama kommunikatsiyalariga urg‘u berdilar va tanlovga qo‘yilgan keyslar – bu muvaffaqiyatli marketing loyihalari bo‘ldi.

Diyor Mirzaahmedov, TAF!21 festivali tashkilotchisi:
«Bugungi kunda brend kommunikatsiyalari uning iste'molchilar nazdidagi qiymatiga sezilarli ta'sir ko‘rsatadi. Keyingi yillarda ko‘pchilik buni tobora aniqroq tushunmoqda. Shu sababli, biz birinchi bor iste'molchilar bilan samarali muloqot o‘tkazishning muhimligi to‘g‘risida, ularga nisbatan hurmat va mehr-muhabbat, reklama kommunikatsiyalaridagi professionalizm va natijaviylik haqida so‘zlovchi tanlovni o‘tkazishga qaror qildik. Bu tanlov iste'molchilar bilan samarali kommunikatsiya haqida va iste'molchilar brenddan qanday foyda olishlari to‘g‘risidadir.

Iste'molchilarning Telegram-botdagi ochiq ovoz berishi kommunikatsiyani yaxshi yo‘lga qo‘ygan va katta sadoqatli auditoriyaga ega brendlar iste'molchilar o‘rtasida g‘alaba qozonish uchun katta imkoniyatga ega bo‘lishini yaqqol ko‘rsatdi.


Festival yakunlandi, ammo TAF!21 tanlovining saytida keyingi paytlarda amalga oshirilgan tanlov keyslarining noyob katalogi qoldi – unda maqsadlar, yechimlar va ovoz berish natijalari aks etgan. Muvaffaqiyatli loyihalar bizning tariximizda bunday ko‘lamda va miqdorda hali biror marta to‘planmagandi!»

G‘oliblarni 48 nafar ekspert-marketolog va mashhur brend hamda agentliklar rahbarlari aniqladilar. Birinchi marta parallel ravishda @TAF21bot Telegram-botida iste'molchilarning ochiq ovoz berishlari o‘tkazildi, unda 45000 dan ziyod iste'molchi qatnashdi. Iste'molchilarning ochiq ovoz berishlari 7 sentyabrdan 1 oktyabrgacha o‘tkazildi. Istalgan kishi muvaffaqiyatli loyihalarni ko‘rishi va eng yaxshi loyiha, brendga ovoz berishi mumkin bo‘ldi. Ovoz berish natijalari real vaqt rejimida https://marketing.uz/tashkentskiy-festival-reklami-taf-2021/ saytida aks etib bordi.

Ekspertlar va iste'molchilar tanloviga asosida ovoz berish natijalariga ko‘ra g‘oliblar alohida-alohida aniqlandi. Har bir nominatsiyada ekspertlar oltin, kumush va bronza sohiblarini belgilashsa, iste'molchilar nominatsiya g‘oliblarini aniqladilar. Shuningdek, tanlovda maxsus sovrinlar ham ko‘zda tutilgan bo‘lib, ularning g‘oliblarini ekspertlar hay'ati aniqladi.

Telegram-botda ovoz berish mexanizmi bu yil sms-xabar berish qo‘shilishi yo‘li bilan kuchaytirildi, u ovozlar bilan qalloblik qilish imkoniyatini yo‘qqa chiqaradi. Telegramdagi ochiq ovoz berish o‘tkazilgan botni, an'anaga ko‘ra, “ClickME” kompaniyasi va uning rahbari Temur Bakiev ishlab chiqdi.

Ekspert hay'atining ovoz berishini moderatsiyalashni Aziz Bo‘riev rahbarligidagi “De Facto” marketing agentligi o‘z zimmasiga oldi.

Taqdirlash marosimida, ikkala ovoz berishni qo‘shganda, jami 12 ta bronza, 11 ta kumush va 21 ta oltin mukofot berildi. Tanlov nominatsiyalari g‘oliblaridan tashqari, uchta maxsus nominatsiyalarda ham g‘oliblar e'lon qilindi.

Nominatsiya:
Yangi mahsulot yoki xizmatni joriy qilish

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “O'zbekinvest”dan KASKO 2.0
Brend: Uzbekinves

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA

Loyiha: Ilmoqli loyiha
Brend: Noviy Dom

Ijrochi: GRAND PR agentligi

KUMUSH
Loyiha: Real menyu
Brend: Testo by Zamira&Co

OLTIN
Loyiha: HUMANS.UZ ilovasining joriy etilishi
Brend: HUMANS

Rebrending

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “UZBEKINVEST” kompaniyasining rebrendingi
Brend: Uzbekinvest


Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra

BRONZA
Loyiha: Rozmetov + yangi formatdagi yangi mahsulot
Brend: ROZMETOV
Ijrochi: “360” agentligi

KUMUSH
Loyiha: marketing.uz rebrendingi
Ijrochi: “Paradigma Studio” agentligi

OLTIN
Loyiha: SQB rebrendingi
Brend: SQB

Milliy qadriyatlardan foydalanilgan kampaniya

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Chill out
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi


Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA
Loyiha: “Ishonch – bizdagi bori”
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi

KUMUSH
Loyiha: Qo‘shni tavsiya qiladi
Brend: HAVAS
Ijrochi: “Division” agentligi

OLTIN
Loyiha: KNAUF art-makoni. Savitskiy tuneli
Brend: KNAUF
Ijrochilar:
«Maslov PR Tashkent» agentligi
«ADD Event» agentligi

Integratsiyalangan kampaniya

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: “HUDUD 998” shousida “Imzo” reklama integratsiyasi

Brend: IMZO
Ijrochi: “SPRLD production” agentligi

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra


BRONZA

Loyiha: “24/7” mashina bozori
Brend: OLX

KUMUSH

Loyiha: Katta ambitsiyali kichik kompaniya
Brend: DODO Pizza

OLTIN

Loyiha: EVOS 15 Anniversary
Brend: EVOS

Mashhur shaxs ishtirokidagi reklama kampaniyasi

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN

Loyiha: Zo’r

Brend: Beeline Uzbekistan

Ijrochi: “Perspective production” studiyasi
Rejissyor - Konstantin Cherepkov

Bosh qahramon - Jahongir Poziljonov

Rejissyor - Konstantin Cherepkov

Bosh qahramon - Jahongir Poziljonov

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra

BRONZA

Loyiha: UZCARD brendi reklama kampaniyasi, korporativ kalendar va bekatlardagi reklama

Brend: UZCARD
Ijrochi: “SAMSA Agency” agentligi

BRONZA
Loyiha: Zo’r

Brend: Beeline Uzbekistan

Ijrochi: “Perspective production” studiyasi

KUMUSH

Loyiha: Test-drayv. O‘z Hyundai`ingni tanla
Brend: HYUNDIA AUTO ASIA


OLTIN

Loyiha: “Seka Vines” bilan #Imzochallenge
Brend: AKFA GROUP

SMM-kampaniya

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN
Loyiha: Chill out
Brend: ISHONCH
Ijrochi: Abstract Visuals

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra

BRONZA

Loyiha: “Haqiqiylar”

Brend: PINK ISLAND

Ijrochi: “ROCKET” agentligi


KUMUSH
Loyiha: “Hayvonot bog‘iga sadoqatni qanday oshirish mumkin?”

Brend: Toshkent hayvonot bog‘i

Ijrochi: Chase Group

KUMUSH
Loyiha: “Qo‘l yetmas” tarix

Brend: “Alerte Héritage” Markaziy Osiyo madaniy merosi observatoriyasi

Ijrochi: “ROCKET” agentligi

OLTIN
Loyiha: “Real menyu”

Brend: Testo by Zamira&Co

Mavsumiy kampaniya

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra

OLTIN
Loyiha: Chill out
Brend: ISHONCH
Ijrochi: Abstract Visuals

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA

Loyiha: “ARTEL” bilan Yangi yil

Brend: ARTEL
Rejissor Kim Viktoria

BRONZA
Loyiha: Ahadmix Group: sharsharani yoq

Brend: Ahadmix Group

Ijrochi: Agentstvo Division

KUMUSH

Loyiha: KNAUF bilan quruvchilar kuni
Brend: KNAUF
Ijrochilar:
«Maslov PR Tashkent» agentligi
«ADD Event» agentligi

OLTIN

Loyiha: “Samsung” sovutkichi – oilangizga keraklisi

Brend: SAMSUNG

Ijrochi: “Creative Idea Group” agentligi

Komyuniti, hamjamiyat, sadoqatlilik dasturini yaratish

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN

Loyiha: UZTELECOMga sodiqlikni qanday oshirish mumkin

Brend: UZTELECOM

Ijrochi: Chase Group

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra

BRONZA

Design Club Uzbekistan

Brend: Media & Project Management

KUMUSH

Loyiha: Hayvonot bog‘iga sadoqatni qanday oshirish mumkin?

Brend: Toshkent hayvonot bog‘i

Ijrochi: Chase Group

OLTIN

Loyiha: Marketing Uz

Brend: Media & Project Management


Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN

Loyiha: “Ishonch – bizdagi bori”
Brend: ISHONCH
Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi

Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra

BRONZA

Loyiha: Chiroyli arxitektura uchun ko‘proq qo‘l

Brend: KNAUF

Ijrochilar:
«Maslov PR Tashkent» agentligi
«ADD Event» agentligi

KUMUSH

Loyiha: Socks Love Story

Brend: 7DAYSOCKS
OLTIN

Loyiha: Flaerlar ish bermaydi

Brend: DODO Pizza

Ijtimoiy ahamiyatli masalalar yechimi

Iste'molchilar tanloviga ko‘ra
OLTIN

Loyiha: Kuchli jins

Brend: ISHONCH

Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi


Tanlov ekspertlar hay'ati tanloviga ko‘ra
BRONZA

Loyiha: Kuchli jins

Brend: ISHONCH

Ijrochi: “Abstract Visuals” agentligi

KUMUSH
Loyiha: “SANVIKT” ijodiy markazi

Brend: SANVIKT

Rejissor Javoxir Rajapov

OLTIN

Loyiha: “Qo‘l yetmas” tarix

Brend: “Alerte Héritage” Markaziy Osiyo madaniy merosi observatoriyasi

Ijrochi: “ROCKET” agentligi

OLTIN

Loyiha: USAIDning “Markaziy Osiyoda bexavf migratsiya” loyihasi

Brend: USAID

Ijrochi: WINROCK INTERNATIONAL

Maxsus nominatsiyalar

YILNING ENG YaXShI ReKLAMA BeRUVChISI

KNAUF

YILNING ENG YaXShI AGeNTLIGI

ROCKET

YILNING ENG YaXShI ReKLAMA LOYIHASI

Loyiha: “Seka Vines” bilan #Imzochallenge
Brend: AKFA GROUP


Tanlov haqida batafsil