TAF!21 Eng yaxshi reklama tanlovi nomitsiyalari
Bu yil TAF!21 eng yaxshi reklama tanlovida 10 ta nominatsiya mavjud.
Ular haqda batafsil so‘zlab beramiz.
1.Yangi mahsulot yoki xizmatni joriy qilish
Xaridorlarga yangi mahsulot yoki xizmatni taqdim etishga qaratilgan kampaniya. Bu yangi
brendlar, mavjud brendning yangi mahsulotlari yoki mahsulotlar safining kengaytirilishi
bo‘lishi mumkin.
2.Rebrending
Ham brendni, ham u ishlab chiqaradigan tovarni yoki uning tarkibiy qismlari: logotip, slogan,
vizual bezaklarni o‘zgartirish kampaniyasi.
3.Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya
Bitta kommunikatsiya kanali (TV, tashqi reklama, matbuotda, radioda reklama va boshq.)ga
ega yoki bitta maydonda amalga oshirilgan kampaniyalar.
4.Integratsiyalangan kampaniya
Bir necha kommunikatsiya kanallariga ega reklama kampaniyasi (TV, tashqi reklama,
matbuotda, radioda reklama va boshq.)
5.Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi
Mashhur shaxs/ta'sir agenti – selebriti, inflyuenser, bloger – iste'molchining e'tibori va
qiziqishini bendga qaratish uchun muvaffaqiyatli foydalanilgan kampaniya.
6.SMM-kampaniya
Ijtimoiy tarmoqlarni o‘z auditoriyasi bilan muloqotdagi asosiy kommunikatsiya kanali sifatida
qo‘llagan reklama kampaniyasi.
7.Mavsumiy kampaniya
O‘z marketing sa'y-harakatlarini iste'molchilarning mavsumiy faolligi yoki biror-bir voqea
(masalan, Yangi yil, yozgi dam olish, qishki sport turlari, 8 mart va sh.k.) atrofida jamlagan
reklama kampaniyalari.
8.Komyuniti, hamjamiyat, sadoqatlilik dasturini yaratish
Brendning faol hamjamiyatini tuzish va o‘stirishga yoki xaridorlarning brendga sadoqatini
oshirishga va ular o‘rtasida uzoq muddatli munosabatlar o‘rnatilishiga qaratilgan loyihalar.
9.Milliy qadriyatlar ishtirokidagi kampaniyalar
Milliy qadriyatlar, insaytlar va an'analarni o‘z marketing maqsadlariga erishish uchun
samarali va ta'sirchan qo‘llay olgan kampaniyalar.
10.Ijtimoiy ahamiyatga ega vazifalarni hal qilish
Biznes-maqsadlar va ijtimoiy ahamiyatga ega vazifalar (salomatlik, ekologiya, ta'lim, jamiyat,
oila)ni hal etishni samarali birlashtirgan va bu maqsadlarni brendning umumiy strategiyasi
bilan muvaffaqiyatli bog‘lay oldilar.
Muvaffaqiyatli keysingiz bir yoki bir necha nominatsiyalarga to‘g‘ri keladimi? Bizga qo‘shiling!
O‘z muvaffaqiyatingizni reklama qiling, iste'molchilaringiz uchun eng yaxshi brendga aylaning!