Shaxsiy brendni rivojlantirish
Shaxsiy brendning juda mashhur ta'rifi Amazon asoschisi Jeff Bezosga tegishli: "Shaxsiy brend - bu siz xonada bo'lmaganingizda odamlar siz haqingizda nima deyishadi".
Shaxsiy brendi uchta muhim tarkibiy qismdan iborat: kasbiy darajasi, mashhurlik va obro'-e'tibor. Birinchisi tajriba bilan birga paydo bo'ladi va faqat sizning rivojlanishingizga qo'shgan shaxsiy hissangizga bog'liq. Ammo mashhurlik va obro '- bu doimiy ravishda rivojlanish bilan bog'liq bo'ladi. Shundaymi?
Murad Buildings rahbari Murad Nazarovning III MAKON Marketing Forum 2021 xalqaro marketing biznes-forumidagi chiqishini tomosha qilgach, shu va boshqa dolzarb savollar javobini topasiz.
Ma'ruzaning to‘liq talqinini rus tilida shu yerda ko‘ring!
Ma'ruzachilarning barcha chiqishlari YouTubedagi MAKON MARKETING kanalimizda ko‘rish uchun tayyorlab qo‘yilganMAKON MARKETING