Toshkentliklar mashhur brendlar haqidagi savolga javob berishdi
Uyushma tadbirlarining doimiy hamkori, 14 yildan ortiq vaqtdan beri O‘zbekiston bozorida turli marketing tadqiqotlarini muvaffaqiyatli olib borayotgan De Facto Marketing Agentligi FMCGning bir nechta toifalari bo‘yicha Toshkent aholisi o‘rtasida o‘tkazilgan so‘rovlar bo‘yicha keng ko‘lamli ish natijalarini e’lon qildi.
Respondentlar ikkita savolga javob berishdi:
1. Siz qaysi brendni (toifadagi) bilasiz? (Birinchi nomi - TOM - Top of Mind)
2.Ushbu toifadagi qaysi brenddan ko'proq foydalanasiz?
Shuningdek, bilim va aksiyalarda ishtirok etish bo'yicha tadqiqot o'tkazildi.
Agentlik ruxsati bilan biz tadqiqot natijalarini e'lon qilamiz.
Bundan ham qiziqarli va foydali ma'lumotlarni defacto.uz sayti va Instagram defacto_marketing sahifalarida topishingiz mumkin.