«Yil brendi 2023» ko‘rgazmasi qatnashchisini taqdim etamiz – Research Group Central Asia
“Research Group Central Asia” 2022-yil boshlarida O‘zbekiston Respublikasi iste'mol tadqiqotlari bozorida to‘liq servis taqdim etuvchi agentlik sifatida tashkil etilgan.
RGCA — bu, birinchi navbatda, marketing tadqiqotlarini o‘tkazishda 20 yildan ziyod tajribaga ega ekspertlardir.
Kompaniya miqdoriy va sifat tadqiqotlarining to‘liq spektrini o‘tkazadi, yirik “Ipsos” xalqaro tadqiqot kompaniyasining rasmiy akkreditatsiyalangan agentligi, shuningdek Rossiyaning “Romir” tadqiqot xoldingi litsenziati sanaladi.
An'anaviy loyihalarni amalga oshirishdan tashqari, kompaniya marketing tadqiqotlari sohasida o‘z innovatsion mahsulotlarini ham rivojlantiradi:
• Kompaniya bozorda noyob “uy xo‘jaliklarining iste'mol paneli” noyob tadqiqot mahsulotini joriy etdi. O‘rganiladigan uy xo‘jaliklari soni – Toshkentda 1200 + 1300 (aholisi 200 mingdan ortiq 7 ta shahar).
Asosiy mijozlar Pepsi, Mondelez, Uzum Market, Uzum Bank, Korzinka, UzAuto, Ucell, UzBat, Kapital Bank, OFB, Servolux, UzCard, Makro, IQVIA, UzTelekom, Yandex, Golden House va boshqalar.
Ko‘rgazmaning barcha qatnashchilari
18–19-may, Humo Arena, kirish bepul
+998 97 402 28 20