Reklama festivallarida qatnashish – O‘zbekiston marketing uyushmasi marketing klubidagi yig‘ilish mavzusi
28-martda uyushmaning marketing klubi yig‘ilishi bo‘lib o‘tdi va uning mavzusi bejiz tanlanmadi. 12-oktyabrda TAF!24 Toshkent reklama festivali o‘tkaziladi. Ammo tanlovga arizalar qabuli iyunda boshlanadi. Tanlov keyslarini tayyorlash uchun vaqt kerak bo‘ladi va festivalda qatnashish istagida bo‘lgan barchaga hozirdanoq ushbu masalani ko‘rib chiqish tavsiya etiladi.
Uyushma Tanlovlar va reytinglar qo‘mitasining raisi Rustam Muhammadjonov TAF!24 tanlovi g‘oliblarini aniqlashning yangi tizimi haqida so‘zlab berdi.
ISHONCH kreativ direktori va Testo asoschisi Zamira Rahmonova festivallar brend uchun nima berishi va biznes rivojida festivallarning qiymati haqida so‘zlab berdi.
Yig‘ilishning qozog‘istonlik mehmoni, Asxat Uskembayevning Kreativ jasorat maktabi direktori Asxat Uskembayev industrial festivallar va mukofotlarni inkor qilsangiz, o‘z biznesingizda hyech qachon ko‘rmaydigan jihatlar haqida chiqish qildi.
Yig‘ilishda Qozog‘istondan mehmon – «Red Jolbors Fest» asoschisi va prodyuseri Sabina Reiyngoldishtirok etdi. U Toshkentda bo‘lib o‘tadigan sammit haqida so‘zlab berdi.
Bundan tashqari, klub yig‘ilishi doirasida marketing va marketing kommunikatsiyalari sohasi mutaxassislari o‘rtasidagi «O‘zbekiston Yosh arslonlari 2024» har yilgi tanlovi natijalari e'lon qilindi. Sovrinlarni «Kann arslonlari» festivalining O‘zbekistondagi rasmiy vakili Asxat Ukembayev topshirdi.
DIGITAL toifasi
Sayid Nazrillaev (Lokals CA) va Stanislav Babich (Lokals CA) jamoasi – kreativ g‘oyalar qabristoniga oid keys bilan 20,75 ball to‘pladi va sovrinli o‘ringa ega bo‘ldi.
DESIGN toifasi
11 ta jamoa Qozog‘istonning «Mektep-Online» ijtimoiy ta'lim platformasi uchun aydentika yaratish ustida ish olib bordi.
Birinchi o‘rinni Malika Murodova (Paradigma Studio) va Farruk Murod (Paradigma Studio) jamoasi 24,00 ball bilan egalladi.
O‘zbekistonda ikkinchi o‘rinni bir vaqtda ikki jamoa egalladi. Muhammadxon Orifjonov (Anqo Group) va Quvonch Matchonov (Najot Ta'lim) jamoalarining kreativi 23,75 balga baholandi.
Kreatorlar Fozilxon Azizov va Alepksey Klestov jamoasida ham, bu toifada 23,75 ball bilan ikkinchi o‘rin bo‘ldi.
Uchinchi o‘rinni Azizbek Sayidov (Taboo Branding) va Shahzodbek Turobov (FCB Artgroup Tashkent) jamoasi 22,00 ball bilan egalladi.