O'zbekistonda mintaqaviy biznes marketingining o'ziga xos xususiyatlari. "Ishonch" do'konlar tarmog'i

31 Май, 2022


"O'zbekistonda mintaqaviy biznes marketingining o'ziga xos xususiyatlari. "Ishonch" do'konlar tarmog'i"

https://www.youtube.com/watch?v=emrLfs9V3U4

ISHONCH (https://ishonchkredit.uz/)do‘konlar tarmog‘i o‘zining ilk do‘konini 2010-yilda ochgan. Bugun O‘zbekistonda 51 ta do‘kon mavjud. “Ishonch” maishiy texnika, mebel, sanitariya-texnik vositalar, qurilish materiallarini bo‘lib-bo‘lib to‘lab sotadi.

2:38 Ishonch haqiqiy brendga aylangan. Uning kuchi nimada?
3:56 Yaqin atrofda yana 4 ta do'kon bor. Raqobatchilardan qo'rqmaslikni o'rganasizmi?
9:03 Bu nechinchi filial?
9:27 Ishonch uchun joy qanday tanlanadi?
11:08 Iste'molchi yirik hududiy tarmoqda tovar xarid qilish orqali qanday imtiyozlarga ega bo'ladi?
13:43 Bo'lib-bo'lib sotish tarmog'i marketingining o'ziga xos xususiyati nimada?
16:23 Do'kon ochilishida qancha odam yig'iladi va ularning qanchasi haqiqiy xaridor?
17:24 Ishni boshlashdan oldin maqsadli auditoriyani o'rganish qanday amalga oshiriladi?
18:00 Sizning assortimentingiz boshqalardan farq qiladi?