O'zbekistonda marketingga nimalar yetishmayapti?
O'zbekistonda marketingga nimalar yetishmayapti?
Bu va boshqa ko'plab savollarga javobni MAKON interview mualliflik dasturining 14-sonida ko'rishingiz mumkin. "Paper Planes" (Rossiya) konsalting agentligining boshqaruvchi hamkori Ilya Balaxnin bilan intervyu.
Agentlik Rossiyaning RuWard reytingida ikkinchi o'rinni egallaydi, RAEX ma'lumotlariga ko'ra eng yaxshi beshta marketing va PR konsalting agentliklaridan biri hisoblanadi, shuningdek, ijtimoiy media sohasida Tagline-Awards 20-21 da kumush va bronza medallariga ega. Yaqinda agentlik Toshkentda ham o‘z vakolatxonasini egalladi.
YouTube https://youtu.be/5HFusxro3ME
1:28 Ilya, o'zbek bozori haqida taassurotlaringizni aytib bersangiz
2:50 Hozirgi tendensiyalarni hisobga olgan holda O‘zbekiston bozori va uning xususiyatlarini qanday baholaysiz? Uchta asosiy xususiyat.
6:20 Qanday qilib individual vositalarga berilmasdan, kompaniyangizning marketingiga tizimli ravishda yondashish kerak? Uchta zarur qadam.
10:20 Biznes tizimli va doimiy ravishda marketingga e'tibor qaratishiga qanday ishonch hosil qilish mumkin?
13:36 O‘zbekiston bozori darajasini kerakli mutaxassislarning mavjudligi nuqtai nazaridan qanday baholaysiz?
17:16 Paper Planes marketingga yondashuvi boshqa agentliklardan nimasi bilan farq qiladi? Uchta asosiy farq
20:40 O‘zbekistondagi Paper Planes mijozlarining eng ko‘p so‘rovlari qanday? Eng yaxshi uchta so'rov
23:48 O‘zbekiston bozori tendensiyalari marketing nuqtai nazaridan jahon bozoridan nimasi bilan farq qiladi?
26:15 O'zbekistonda qanday qiziqarli ish holatlari bo'lgan? Rozmetov va Toshkent gullari brendlari misolida
30:30 Ilyaning 21-may kuni Toshkentda boʻlib oʻtadigan “Makon” marketing forumidagi nutqi nima haqida boʻladi?
31:42 Ilya Balaxninning marketing adabiyoti bo'yicha tavsiyalari.