Arxiv 2021

MAKON Marketing Forum 2022

“MAKON Marketing Forum 2022” IV xalqaro marketing biznes-forumi – Markaziy Osiyodagi eng yirik professional forum bo‘lib, tadbirkorlar va marketing sohasidagi yetakchi ekspertlarni jamlaydi.

21 MAY, 2022

MAKON Marketing Forum 2022

Hyatt Regency Tashkent

21 MAY, 2022

2021- YIL BRENDI

Hyatt Regency Tashkent

Strategiya biznesni rivojlantiradi!

Ma’ruzachilar rus va o'zbek tillarida chiqish qiladilar

ВИДЕО

“MAKON Marketing Forum 2022” IV xalqaro marketing biznes-forumi

Biznes-forum – yilda bir marta yetakchi mahalliy va xorijiy ekspertlar, marketologlar va yirik kompaniyalarning top-menejerlari ma'ruza qiladigan, boshqaruv, marketing va savdodagi shaxsiy tajribalari bilan o‘rtoqlashadigan professional maydonchadir. Bozor ekspertlaridan dolzarb bilimlar va biznesni rivojlantirishning samarali vositalariga ega bo‘lish uchun tadbirda ishtirok eting.

Bu yil biznes-forumda sinxron tarjima qo‘llaniladi. Shuningdek, an'anaga ko‘ra, Beeline TV orqali ma'ruzachilar chiqishlarining jonli translyasiyasi amalga oshiriladi. Konferensiya ishtirokchilari o‘rtasida hamkorlar sovrinlari o‘ynaladi.

Forum 2022

Forum 2022

Forum 2022

Forum 2022

Forumda kim va nima uchun qatnashishi mumkin?

Kompaniyalar egalariga

Biznesni rivojlantirishda yangi g'oyalar olish uchun

1

Kompaniyalar direktorlari

O'z afzalliklarini anglab yetish imkoniyati va qo'shimcha imkoniyatlar uchun

2

Tijorat direktorlariga

Kompaniyalarining samarali rivojlanishi uchun

3

Tadqiqotchilarga

Bahs-munozaralarda qatnashish imkoniyati uchun

4

Brend-menejerlarga

Brending sohasida yangi g'oyalarga ega bo‘lish uchun

5

Mahsulot bo'yicha menejerlarga

Mahsulotni qanday ilgarilatish ma'qulligini bilish uchun

6

Marketing mutaxassislariga

Tendensiyalardan xabardor bo'lish va sotuvlarni oshirish maqsadida yangi vositalardan foydalanishni o'rganish uchun

7

Startapchilarga

Marketing asoslari va ularning biznes rivojidagi roli bilan tanishish uchun

8

Sotuvlar bo'yicha menejerlarga

sotuvlarni oshirishning yangi amaliy vositalariga ega bo‘lish uchun

9

Professional o'sishni, o'z biznesini rivojlantirishni istagan barchaga.

10

Forum Dasturi

FORUM OCHILISHI

9:00 - 10:00

Mehmonlarning to‘planishi

Welcome coffee

FORUM

10:00 – 10:30

MAVZU

Tashkilotchilar va hamkorlarning qutlov so‘zlari

_

O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi, Agrobank, Ishonch, Avicenna, korzinka, Uzbekinvest, To’xtaniyoz Ota, Schwarzkopf, Maccoffee, Uzinsurance

FORUM

10:30 - 11:00

MAVZU

Mintaqaviy marketingning o‘ziga xosligi

SPIKER

Aynura Xudayberdiyeva

Ishonch marketing direktori

FORUM

11:00 – 11:45

MAVZU

Marketing bo‘limining qurilishi

SPIKER

Ilya Balaxnin

Paper Planes boshqaruvchi hamkori (Rossiya)

FORUM

11:45 - 12:30

MAVZU

Hammasi o‘zgardi. Yana. Kommunikatsiyaning roli.

Brend va iste'molchi o‘rtasida

SPIKER

Viktor Yeliseev

Select Communication Group rahbari (Qozog‘iston)

FORUM

12:30 - 13:00

MAVZU

Uyushma yangiliklari

FORUM

13:00 - 13:45

Tushlik

FORUM

13:45 - 14:30

MAVZU

Panel munozaralar

Brendlarga rebrending nega kerak?

SPIKER

Azizbek Yusufov

“Mirror Management” marketing kommunikatsiyalari agentligining boshqaruvchi hamkori (O‘zbekiston)

Malik Karimov

korzinka marketing rahbari

Shohrux Nizamutdinov

«FCB Art group» kreativ agentligi boshqaruvchi hamkori va kreativ direktori (O‘zbekiston)

Samir Axmetzyanov

«Reformat consulting agency» marketolog-strategi (O‘zbekiston)

FORUM

14:30 - 15:15

MAVZU

Brenddan maqsad nima va u Markaziy Osiyo brendlari uchun qanday namoyon bo‘ladi?

SPIKER

Tatyana Ravalli

«FCB Art group» mintaqaviy strategik direktori (Italiya)

FORUM

15:15 - 16:00

MAVZU

Strategik marketing, strategiya xizmatida marketing - qanday qurish kerak?

SPIKER

Svyatoslav Biryulin

Sapiens Consulting rahbari (Rossiya)

FORUM

16:00 - 16:45

MAVZU

Marketing strategiyasi – qo‘llash yo‘riqnomasi

SPIKER

Farxod Kamilov

«InMarketing» rahbari (O‘zbekiston)

FORUM

16:45 - 17:30

MAVZU

Tezda tanish orqali sotuvlarni oshirish uchun marketingni kuchaytiruvchi omil sifatida portlatuvchi PRni qanday uyushtirish mumkin

SPIKER

Roman Maslennikov

«Vzrivnoy PR» agentligi direktori (Rossiya)

FORUM

17:30 - 18:00

MAVZU

Hamkorlar sovrinlarini o‘ynash

FORUM

18:00 - 19:00

MAVZU

Marketing shou

Interaktiv ko'ngilochar dastur, kofe-breyk

FORUM

19:00 – 21:00

MAVZU

«2021 yil brendi» mukofoti g‘oliblarini taqdirlash marosimi

Mahorat saboqlari

Marketing klubi yig‘ilishi

Spikerlar

Forum yangiliklari

Batafsil
27.05.2022

MAKON Marketing Forum 2022 va "2021-Yil brendi" mukofotidan fotoreportajlar

Yaxshi suratlar go'zal lahzalarni suratga olish imkoniyatidir!

Batafsil
25.05.2022

«2021-yil brendi» V mukofoti g‘oliblari taqdirlandilar

21 may kuni Hyatt Regency Tashkent mehmonxonasida O‘zbekiston Marketing Uyushmasi hamkorlari va ekspertlari tomonidan hamda iste’molchilarning ochiq ovoz berish natijalariga ko‘ra “2021 Yil brendi” beshinchi mukofoti g‘oliblarini tantanali taqdirlash marosimi bo‘lib o‘tdi.

Batafsil
18.04.2022

Strategiya biznesni rivojlantiradi

Shu shior ostida 21-may kuni Toshkentda MAKON Marketing Forum 2022 IV Xalqaro marketing biznes forumi bo‘lib o‘tadi.

Batafsil
04.04.2022

«2021- yil brendi» mukofoti eng yaxshi brendlar uchun ovoz berish birinchi haftadagi natijalari

10-aprelida “2021 -Yil brendi” mukofotining ikkinchi bosqichi – Telegtam boti @makon_brand_bot’da eng yirik ochiq iste’molchi ovoz berish boshlandi.

Tashkilotchilar

Rasmiy hamkorlar

Sarlavhali hamkor

Beverage

Strategik hamkorlar

VIP hamkorlar

Digital
hamkor

Texnik
hamkor

Sohaviy hamkorlar