2022-yil 22-mayda, «MAKON Marketing Forum 2022» IV xalqaro marketing biznes-forumi doirasida «Inmarketing» kompaniyasi rahbari Farhod Kamilovning mahorat saboqlari bo‘ladi.
Mahorat sabog‘i mavzusi: digital-marketing strategiyasi.
Sanasi: 2002-yil 22-may
Vaqti: 10:00 dan 14:00 gacha
Joyi: Hyatt Regency Tashkent
Farhod Kamilov marketing va sotuvlar sohasida 9 yillik tajribaga ega, O‘zbekistonda digital-marketing bo‘yicha birinchi Qacademy.uz onlayn-ta'lim loyihasini ishga tushirgan. Mijozlari sirasida: Astrum, Knauf, Humans.uz, Payme, EASYBOOKING, Ishonch, Caravan Group, Testo By Zamira.
Mahorat sabog‘ida siz: strategiyani qanday tuzilmalashtirishni, ekspress-tadqiqot o‘tkazish, chek-varaq bo‘yicha raqobatchilarni tahlil qilish, Unit-iqtisodiyotni tayyor shablon bo‘yicha hisoblashni, kompaniyalarda marketing tizimini qurishni, CJM shakllantirish uslubiyotini o‘rganasiz.
Chiptalar – iticket.uz saytida
Orqaga qaytish