«2021- yil brendi» mukofoti eng yaxshi brendlar uchun ovoz berish birinchi haftadagi natijalari
10-aprelida “2021 -Yil brendi” mukofotining ikkinchi bosqichi – Telegtam boti @makon_brand_bot’da eng yirik ochiq iste’molchi ovoz berish boshlandi.
Bunga parallel ravishda O‘zbekiston Marketing Uyushmasining 233 nafar eksperti va hamkorlari ovoz berishmoqda.
Yangi format mukofotida 25 nominatsiyada 224 ta brend ishtirok etadi.
Brendlar mukofotda ishtirok etishining 7 ta asosiy sababini eslatamiz.
1. Iste'molchilarning ochiq ommaviy ovoz berishda ishtirok etish imkoniyati. Agar o‘tgan yili ovoz berishda 300 mingdan ortiq kishi qatnashgan bo‘lsa, ovoz berishning dastlabki uch kunidayoq 50 ming iste’molchi ovoz bergan. Bu raqamlar ishtirokchi brendlar joriy yilning eng ko'p tilga olingan tadbirida ishtirok etayotganini ko'rsatadi.
2. Mukofot veb-saytida brendning marketing yutuqlarini keng ommaga taqdim etish imkoniyati. Barcha ishtirokchilar o'z brendlarini taqdimotlar yoki videolar ko'rinishida juda munosib taqdim etdilar. Har bir iste'molchi ularni botda ovoz berishdan oldin o'qishi mumkin.
3. Iste'molchilar va ekspertlar oldida yil davomida brendning biznes muvaffaqiyatini aniqlash.
4. Brend marketingi bo'yicha mutaxassislarning rolini oshirish va ularning xizmatlari va ish natijalarini e'tirof etish, barcha brend biznes jarayonlari uchun marketingning ahamiyatini ommalashtirish.
5. O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi qo‘mitasi va O‘zbekiston Marketing Uyushmasidan “2021 -Yil brendi” maqomini olish imkoniyati.
6. Reklama va ommaviy axborot vositalarida “2021- Yil brendi” maqomini qo‘llash imkoniyati.
7. Mukofot natijalarini O'zbekiston Marketing Uyushmasi ma'lumotlariga ko'ra brendlar va agentliklarning marketing samaradorligi yillik Reytingiga kiritish. Yagona milliy Reyting har yili brendlarning reyting ro‘yxatiga kiritilgan festivallar, tanlovlardagi ishtiroki natijalariga ko‘ra yangilanadi.
Ovoz berish juda faol boshlandi. Quyida 2022-yil 18-aprel holatiga ko‘ra har bir toifadagi birinchi hafta natijalariga ko‘ra yetakchi brendlar ro‘yxati keltirilgan.
1. Banklar, moliya institutlari, sug‘urta: Uzcard
2. Alkogolsiz ichimliklar: Ice Tea
3. Mehmonxonalar, restoranlar, kafelar, umumiy ovqatlanish: Safia
4. Davlat, jamoat tashkilotlari va ijtimoiy loyihalar: “Xayot” boshpanasi
5. Axborot texnologiyalari va yechimlari: Payme
6. Klinikalar. Tibbiy xizmatlar: AKFA Medline
7. Logistika, taksi va yetkazib berish xizmatlari: BTS Express
8. Moda va go'zallik: 7SABER
9. Fan va taʼlim: EVEREST
10. Ko‘chmas mulk, qurilish va qurilish materiallari: Murod Buildings
11. Oziq-ovqat: Herbalife Nutriciion
12. Professional konsalting xizmatlari: Perfect Consulting Group
13. Ko'ngilochar, madaniyat va sport: Anhor bog'i
14. Chakana savdo: ISHONCH
15. Ommaviy axborot vositalari, bloggerlar, hamjamiyatlar, ta’sir o‘tkazuvchilar, trendsetters: DARYO
16. Telekommunikatsiya, Internet: Beeline
17. Uy va ofis uchun jihozlar: Samsung
18. Gigiena, sog'liq, maishiy kimyo uchun tovarlar: Persil
19. Maishiy tovarlar (mebel, interyer): SAG gillamlari
20. Bolalar uchun tovarlar va xizmatlar: Huggies
21. Transport: Liqui moly
22. Turizm va sayohat: InApp Travel
23. Farmatsevtika kompaniyalari va dori vositalari: NIKA PHARM
24. Fitness xizmatlari, sog'lom ovqatlanish: Fit bo'ling
25. Boshqa tovarlar va xizmatlar: Gullar bog'i
Sovrin veb-saytida real vaqt rejimida ovoz berish jarayonini kuzatib boring