Raqobatchilar ishtirok etadigan nostandart loyihalar yordamida O‘zbekistonda brendni muvaffaqiyatli targ‘ib qilish mumkinmi?

29 Февраль, 2024

O‘zbekistondagi eng ta’sirchan marketing yutuqlariga ega bo‘lgan iste’mol bozorining barcha sohalaridagi eng muvaffaqiyatli brendlar uchun eng yirik premiya bo‘lmish “Yil brendi” premiyasi har yili O‘zbekistonning yetakchi brendlari nomini beradi.

Arizalarni qabul qilish premiya veb-saytida 15-yanvarda boshlangan va 2024-yil 25-martgacha davom etadi.

https://brendgoda-2023.marketing.uz/

Ushbu format ham brendlar, ham iste'molchilar orasida mashhurdir. Shunday qilib, o‘tgan yili Premiyada 300 dan ortiq brend ishtirok etdi, iste’molchilarning ochiq ovoz berishida yarim milliondan ortiq kishi ishtirok etdi, Uyushmaning 200 dan ortiq hamkorlari va ekspertlari ekspert hay’ati a’zolari sifatida ovoz berishdi.

Faoliyat turidan qat'i nazar, barcha brendlar premiyada qatnashishi mumkin. Ishtirok etish uchun arizalar 24 ta toifada qabul qilinadi. G‘oliblar ekspert hakamlar hay’ati va iste’molchilar tomonidan @makon_brand_bot Telegram boti orqali aniqlanadi.

“Barcha kompaniyalarni O‘zbekiston marketingi sohasidagi brendlar, marketing guruhlari va ichki bozorda muvaffaqiyatli faoliyat yuritayotgan ekspertlarni aniqlaydigan, qo‘llab-quvvatlovchi va rag‘batlantiruvchi yagona premiyada ishtirok etishga taklif qilamiz, – deydi premiya tashkilotchisi Diyor Mirzaahmedov. O‘zbekiston Marketing Uyushmasi boshqaruvi raisi, “Biz har qanday brendga, uning faoliyat sohasidan qat'i nazar, yuz minglab iste'molchilarga o‘tgan yil davomidagi faoliyati natijalarini eslatish, bozordagi o‘z o‘rnini qiziqarli va hayajonli raqobat formatida ko‘rsatish, shu bilan uning tan olinishi va potentsial mijozlar e'tirofini oshirish imkoniyatini beramiz.

Premiya sodiqlik ko‘rsatkichining bir turi bo‘lib, u ishtirokchilarga o‘z iste'molchilaridan yordam so‘rash, javob darajasi va sevimli brendi uchun ovoz berishga tayyorligini olish va baholash imkonini beradi. Ochiq ovoz berish bu yil “Единый интегратор UZINFOCOM” MChJ tomonidan maxsus ishlab chiqilgan Telegram botda o‘tkaziladi va bu yordamida Sovrinlar to‘g‘risidagi nizomni chetlab o‘tib ovozlarni yig‘ish imkonsiz bo‘ladi.

Iste'molchilar ovoz berishdan tashqari, an'anaga ko‘ra, bir vaqtning o‘zida 200 dan ortiq ekspert va uyushma hamkorlari ham g‘oliblarni aniqlaydi. Premiyaning har bir ishtirokchisi marketing yutuqlarining ekspert bahosini olish imkoniyatiga ega.

Premiyani qo‘lga kiritish brendga professionallar tomonidan berilgan yuksak baho bo‘lib, bu biznes hamjamiyatining hurmatini va iste’molchilar ishonchini oshiradi. Premiyaning barcha ishtirokchilari va g‘oliblari 2024-yil uchun O‘zbekiston brendlari va agentliklarining Marketing reytingiga tegishli ball bilan kiritiladi.

Bu yilgi g‘oliblarni, ekspert hakamlar hay’ati va iste’molchilar tomonidan tanlab olingan taqdirda, MAKON Marketing Forum 2024 doirasida 18-19-may kunlari Humo Arenada bo‘lib o‘tadigan tantanali taqdirlash marosimi kutadi.

Premiya Oʻzbekiston Marketing Uyushmasi tomonidan Oʻzbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va isteʼmolchilar huquqlarini himoya qilish qoʻmitasi koʻmagida oʻtkaziladi.

“Yil brendi 2023” premiyasida ushbu saytda ishtirok etishingiz mumkin https://brendgoda-2023.marketing.uz/

Maslahat olish uchun:+998 97 402 28 20