2023-yil 19-20-mart
Hilton Tashkent City

FORUM DASTURI

*19 mart 2023

Hilton Tashkent City

Tashkent Digital Marketing Forum 2023 konferentsiya dasturi

  • Vaqt
  • 09:00 - 10:00
  • Ishtirokchilarni ro‘yxatga olish
  • Vaqt
  • 10:00 - 10:30
  • Tashkilotchilar va hamkorlar qutlovi
  • Vaqt
  • 10:30 - 11:00
  • Spiker
  • Elyor Nadjimitdinov
  • ANOR BANK Boshqaruv raisining birinchi o‘rinbosari (O'zbekiston)
  • Mavzu
  • O‘zbekistonning zamonaviy raqobatbardosh moliya bozorida yosh raqamli bankning afzalliklari
  • Vaqt
  • 11:00 - 11:20
  • Spiker
  • Ilya Balaxnin
  • “Paper Planes” boshqaruvchi hamkori (Rossiya)
  • Mavzu
  • Model SOSTAC – samarali digital-strategiya yaratishning 6 qadami
  • Vaqt
  • 11:20 - 11:40
  • Spiker
  • Ilhom Sobirov
  • “Yandeks Reklama O‘zbekiston” rahbari (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • “Yandeks Reklama”: insaytlar, performans va tahlil
  • Vaqt
  • 11:40 - 12:00
  • Spiker
  • George Held
  • Veon raqamli mahsulotlar direktori (Niderlandiya)
  • Mavzu
  • «Oldingdan oqqan suvning qadri yo‘q»: O‘zbekistonda marketing va reklamada mobil operatorning Big data imkoniyatlari
  • Vaqt
  • 12:00 - 13:00
  • Tushlik
  • Netvorking-sessiya
  • Vaqt
  • 13:00 - 13:20
  • Spiker
  • Denis Shubenok
  • «Optimization»  dastur direktori (Rossiya)
  • Mavzu
  • «Optimization Uzbekistan» qidiruv marketing sohasidagi mukofoti.
  • Vaqt
  • 13:20 - 13:40
  • Spiker
  • Aleksey Kotkov / Azizbek Yusufov
  • “Media Gate LLP” asoschisi va Aleksey Kotkov, CEO / Marketing Communications Agency Mirror Management boshqaruv hamkori (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • DATA-TRANSFORMATSIYA Iste'molchilar to‘g‘risidagi onlayn va oflayn ma'lumotlar sinergiyasi asosida insaytlar
  • Vaqt
  • 13:40 - 14:00
  • Spiker
  • Yelena Vertikova
  • “Namba Media” RA akkaunt-direktori (Qirg‘iziston)
  • Mavzu
  • 2023-yildagi biznes uchun zamonaviy IT-vositalar
  • Vaqt
  • 14:00 - 14:20
  • Spiker
  • Vladimir Marinovich
  • “Vverx” biznes-maktabi asoschisi, biznesni raqamli transformatsiyalash bo‘yicha ekspert (Rossiya)
  • Mavzu
  • Biznesni raqamli rivojlantirish strategiyasi qanday yaratiladi?
  • Vaqt
  • 14:20 - 14:40
  • Spiker
  • Igor Kim
  • “Wunder Agency”da CEO (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • 6 qadamda raqamli balog‘atga erishish yo‘llari. O‘zbekistonda raqamli balog‘at darajasining tadqiqi
  • Vaqt
  • 14:40 - 15:00
  • Spiker
  • Diana Laletina
  • “2any1” xalqaro kommunikatsiya agentligi asoschisi (Qozog‘iston)
  • Mavzu
  • Biznes uchun Influence-marketing
  • Vaqt
  • 15:00 - 15:30
  • Spiker
  • Aleksey Ivanov
  • Customer Experience Laboratory (Rossiya) asoschisi va rahbari
  • Mavzu
  • Nega mijoz tajribasini yaxshilash kerak va bu internetdagi reklama samaradorligiga qanday ta'sir ko‘rsatadi

*20 mart 2023

Hilton Tashkent City

Tashkent Digital Marketing Forum 2023 konferentsiya dasturi

  • Vaqt
  • 09:00 - 10:00
  • Ishtirokchilarni ro‘yxatga olish
  • Vaqt
  • 10:00 - 10:30
  • Spiker
  • Sergey Ivanov
  • Senior Business Architect SAP (Uzbekistan)
  • Mavzu
  • Raqamli marketing qurish va mijoz qiymattini oshirish yo‘llari
  • Vaqt
  • 10:30 - 11:10
  • Spiker
  • Georgiy Lobushkin
  • Mediakonsultant, «Beeline»da head of PR (Rossiya)
  • Mavzu
  • 2023-yilda biznes uchun Telegram: kanal kontent-strategiyasi va samaradorlik tahlili
  • Vaqt
  • 11:10 - 11:30
  • Spiker
  • Alena Vladimirskaya
  • «LAB Alena Vladimirskaya» rahbari (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • Reklamaga xarajatlarsiz Telegram-kanalni biznes uchun samarali qilish yo‘llari
  • Vaqt
  • 11:30 - 12:00
  • Spiker
  • Artyom Tokarev
  • “LiveDune” (Rossiya)
  • Mavzu
  • Ko‘proq pul topishda raqobatchilar qanday yordam berishlari mumkin. «LiveDune”dan O‘rta asrlar tahlili
  • Vaqt
  • 12:00 - 13:00
  • Tushlik
  • Netvorking-sessiya
  • Vaqt
  • 13:00 - 13:20
  • Spiker
  • Denis Roman
  • “We Digital” kommunikatsiya agentligi CEO va hammuassisi (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • SMM: murakkabliklar va imkoniyatlar
  • Vaqt
  • 13:20 - 13:40
  • Spiker
  • Umid G‘ofurov
  • “Tanish-Bilish” kreativ agentligi hammuassisi (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • Blogerlar brendlarga qarshi
  • Vaqt
  • 13:40 - 14:00
  • Panel muhokamalar
  • Ta'sir marketingi: trendlar va muammolar
  • A'zolar
  • Umid G‘ofurov (O‘zbekiston), Yan Toples (Rossiya), Denis Roman (O‘zbekiston), Diana Laletina (Qozog‘iston), Cho‘lpon Ashimova (Qirg‘iziston)
  • Vaqt
  • 14:00 - 14:30
  • Spiker
  • Yan Toples
  • Rusiyzabon YouTube`dagi eng mashhur ta'lim loyihasi muallifi va boshlovchisi
  • Mavzu
  • Yan Toplesning chiqishi
  • Vaqt
  • 14:30 - 14:50
  • Spiker
  • Boris Neyman
  • Alibaba.com vakili (Rossiya)
  • Mavzu
  • E-commerce`da B2B-o‘ramaning xususiyatlari
  • Vaqt
  • 14:50 - 15:10
  • Spiker
  • Dmitriy Pribish
  • «TDIGroup CA» boshqaruvchi hamkori (Belarus)
  • Mavzu
  • Digital-kampaniyani yanada kreativ va samarali qilish uchun 5 ta layfxak
  • Vaqt
  • 15:10 - 15:30
  • Spiker
  • Irina Overko
  • Chief Marketing Officer Admixer Advertising (Norvegiya)
  • Mavzu
  • Digitalda kuchli brendlar qanday yaratiladi
  • Vaqt
  • 15:30 - 16:00
  • Kofe-breyk
  • Netvorking-sessiya
  • Vaqt
  • 16:00 - 17:30
  • Digital Marketing Awards
  • Brendlar va blogerlarni taqdirlash marosimi

DIGITAL MARKETING AWARDS

FORUM NIMA HAQDA BO‘LADI?

  • BIR QADAM OLDINDA

    Nega bugunga kelib o‘z mahsulotlarini imkon boricha hamma reklama kanallarida, turli digital-uslublar va vositalardan foydalanib ilgari suradiganlar yutayotganligini va 2023-yilda nimaga e'tibor berish lozimligini bilib olasiz.

    01
  • FORUMDA QATNASHISH

    Markaziy Osiyodagi digital-marketing bo‘yicha eng yirik tadbir ishtirokchisi bo‘lasiz.

    02
  • YETAKCHI KOMPANIYALARDAN ENG YAXSHI SPIKERLAR

    Nega bugunga kelib o‘z mahsulotlarini imkon boricha hamma reklama kanallarida, turli digital-uslublar va vositalardan foydalanib ilgari suradiganlar yutayotganligini va 2023-yilda nimaga e'tibor berish lozimligini bilib olasiz.

    03
  • MAKSIMAL FOYDALI KONTENT VA REAL KEYSLAR

    Nega bugunga kelib o‘z mahsulotlarini imkon boricha hamma reklama kanallarida, turli digital-uslublar va vositalardan foydalanib ilgari suradiganlar yutayotganligini va 2023-yilda nimaga e'tibor berish lozimligini bilib olasiz.

    04

Tashkent Digital Marketing Forum ma'ruzachilari

Azizbek Yusufov

Marketing Communications Agency Mirror Management boshqaruv hamkori (O‘zbekiston)

Aleksey Kotkov

Media Gate LLP asoschisi va bosh direktori (Rossiya)

George Held

Veon raqamli mahsulotlar direktori (Niderlandiya)

Elyor Nadjimitdinov

ANOR BANK Boshqaruv raisining birinchi o‘rinbosari (O'zbekiston)

Vladimir Marinovich

«Vverx» biznes maktabi asoschisi, raqamli biznesni o'zgartirish bo'yicha ekspert (Rossiya)

Denis Shubenok

Optimization tadbirning dastur direktori (Rossiya)

Diana Laletina

2any1 xalqaro aloqa agentligi asoschisi (Qozog'iston)

Georgiy Lobushkin

Marketing va PR bo'yicha @lobushkin kanali yaratuvchisi (Rossiya)

Ilya Balaxnin

Paper Planes agentligining boshqaruvchi hamkori (Rossiya)

Igor Kim

Bosh direktor Wunder digital (O‘zbekiston)

Umid G‘ofurov

Blogger, Tanish-Bilish ijodiy agentligi hammuassisi (O‘zbekiston)

Irina Overko

Marketing bo'yicha bosh direktor Admixer Advertising (Norvegiya)

Aleksey Ivanov

Customer Experience Lab asoschisi va rahbari (Rossiya)/ Customer Experience Lab (O‘zbekiston)

Denis Roman

Bosh direktori va We Digital aloqa agentligi asoschisi (O‘zbekiston)

Alena Vladimirskaya

LAB rahbari Alena Vladimirskaya (Rossiya)

Dmitriy Pribysh

TDIGroup CA boshqaruvchi hamkori (Belarus)

Cho'lpon Ashimova

Marketing va PR bo'yicha ekspert Namba Media reklama agentligi boshqaruvchi direktori (Qirg'iziston)

Boris Neyman

NEOU.UZ saytida boshqaruvchi hamkor - O'zbekistondagi Alibaba.com xizmati hamkori

Artyom Tokarev

LiveDune Markaziy Osiyo boʻyicha kommunikatsiyalar boʻlimi rahbari (Rossiya)

Ilhom Sobirov

Yandex reklama bo'limi boshlig'i (O'zbekiston)

Dmitriy Grigorev

«Wunder Digital Agency”da CBDO, Digital evangelist, media-menejer (Ukraina)

Sergey Ivanov

SAP CX biznes arxitektori (Qozog'iston)

Yan Toples

YouTube eng mashhur ta'lim loyihasi muallifi va boshlovchisi (Rossiya)

Elena Vertikova

"Namba Media" Reklama agentligi akkaunt direktori (Qirg'iziston)

Tashkilotchilar

Bosh Hamkor

Beverage partner

Strategik axborot hamkori

VIP hamkorlar

Sohaviy hamkorlar

Hamkorlar

Axborot hamkorlar