MAKON
Marketing
Forum 2023

V “MAKON Marketing Forum 2023” xalqaro marketing biznes-forumi – Markaziy Osiyodagi marketing sohasidagi tadbirkorlar va yetakchi ekspertlarni jam qiluvchi eng yirik professional forum.

makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon

Marketing biznesni rivojlantiradi!

IV MAKON Marketing Forum 2022 va V brendi 2021 mukofoti. Qisqacha video

V “MAKON Marketing Forum 2023” xalqaro marketing biznes-forumi

Marketing biznesni rivojlantiradi – bu yilgi “MAKON Marketing Forum 2023”ning mavzusi

Markaziy Osiyodagi eng yirik, har yilgi marketing forumi – “MAKON Marketing Forum 2023” biznes-forumining dasturi “Marketing biznesni rivojlantiradi” mavzusiga bag‘ishlangan. Konferensiyaga O‘zbekiston va Rossiya, Qozog‘iston, Ukrainadan yirik xalqaro brendlar vakillari taklif etiladi, ular real keyslar misolida muvaffaqiyatga erishishda marketingning roli haqida so‘zlab beradilar.

“MAKON Marketing Forum 2023” konferensiyasi – bu har yilgi eng yirik netvorking maydonidir.

Bu yil beshinchi bor o‘tkazilayotgan “MAKON Marketing Forum 2023” konferensiyasi – bu mulkdorlar, kompaniyalar rahbarlari, direktorlar va marketing bo‘yicha mutaxassislar, boshlovchi tadbirkorlar, tadqiqotchilar va professional kamolotga tayyor hamda o‘z biznesini rivojlantirishni istaydigan barcha uchun uchrashuvlar, muhokama va amaliy tajriba almashish maskanidir.

makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon

makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon

Forumda kim va nima uchun qatnashishi mumkin?

Kompaniyalar egalariga

Biznesni rivojlantirishda yangi g'oyalar olish uchun

Kompaniyalar direktorlari

O'z afzalliklarini anglab yetish imkoniyati va qo'shimcha imkoniyatlar uchun

Tijorat direktorlariga

Kompaniyalarining samarali rivojlanishi uchun

Tadqiqotchilarga

Bahs-munozaralarda qatnashish imkoniyati uchun

Brend-menejerlarga

Brending sohasida yangi g'oyalarga ega bo‘lish uchun

Mahsulot bo'yicha menejerlarga

Узнать, как лучше продвигать продукт

Marketing mutaxassislariga

Tendensiyalardan xabardor bo'lish va sotuvlarni oshirish maqsadida yangi vositalardan foydalanishni o'rganish uchun

Startapchilarga

Marketing asoslari va ularning biznes rivojidagi roli bilan tanishish uchun

Sotuvlar bo'yicha menejerlarga

Sotuvlarni oshirishning yangi amaliy vositalariga ega bo‘lish uchun

Forum dasturi

  • Ro‘yxatga olish
  • Welcome coffee
  • Tashkilotchilar va hamkorlarning qutlov so‘zlari
  • Mavzu
  • Kontaktlar bilan to‘g‘ri ishlash va mijozlar sadoqatini mustahkamlash yo‘llari: tarqatmalar, chat-botlar hamda saytlar va ilovalar personalizatsiyasi
  • Spiker
  • Mixail Terentev
  • Mailfit.com marketing agentligi asoschisi va Letteros.com muharriri (Rossiya/O‘zbekiston/Singapur)
  • Mavzu
  • Bank tizimini raqamlashtirish yangi voqelik sifatida
  • Spiker
  • Sardor Kozimov
  • ATB “Mikrokreditbank” IT departamenti direktori (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • Marketolog uchun SI-assistent, ChatGPT misolida
  • Spiker
  • Konstantin Naychukov
  • Pulli trafik bilan ishlash bo‘yicha ekspert, eLama servisi targ‘ibotchisi (Rossiya/Turkiya)
  • Mavzu
  • MMM (moliyaviy mas'uliyat markazlari)ga o‘tishda marketing funksiyalari qanday o‘zgaradi
  • Spiker
  • Ilya Balaxnin
  • Paper Planes konsalting agentligi boshqaruvchi hamkori (Rossiya)
  • Mavzu
  • Narx va qiymat – marketing yig‘uv nuqtasi
  • Spiker
  • Aleksandr Shubin
  • My Retail Strategy boqsharuvchi hamkori (Qozog‘iston)
  • Mavzu
  • Biznes uchun Telegram Ads: qaerdan boshlash va KPIga qanday erishish mumkin
  • Spiker
  • Adilxon Yesimxonov
  • AdHand kompaniyasining biznesni rivojlantirish bo‘yicha katta mutaxassisi (Qozogʻiston)
  • Tushlik
  • Hyatt Regency Tashkent
  • Mavzu
  • Kasbim — marketolog: O‘zbekistonda marketing ta'limi muammolari va ularni hal qilish usullari
  • Spiker
  • Yuliya Ivanova
  • MAD bootcamp marketing maktabi hammuassisi (O‘zbekiston)
  • O'zbekiston marketing uyushmasi yangiliklari
  • Uyushma qo'mitalari raislari
  • Panel muhokamalar
  • Biznesning muvaffaqiyatli rivojida marketingning roli
  • A'zolar
  • Aziz Nuritdinov (AIKO, DAFNA hammuassisi), Gulya Davlatova (Buka Fit fitnes klubi asoschisi va Buka Gym bosh direktori), Gulnar Yaylimova (Marketing direktori, Coca-Cola İçecek)
  • Mavzu
  • Rivojlanayotgan marketing: sanoat turizmi samarali kommunikatsiya sifatida
  • Spiker
  • Otabek Matyoqubov
  • Osten kompaniyasining savdo bo'limi direktori (O'zbekiston)
  • Mavzu
  • Inxaus`ga qarshi Autsors
  • Spiker
  • Zamira Rahmonova
  • ISHONCH kreativ direktori (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • LUX TV. Telemarketing: O'zbekistonda portlovchi formatdagi o'sish
  • Spiker
  • Timur Aliyev
  • LUX telekanali prodyuseri (O‘zbekiston)
  • Mavzu
  • Marketing kommunikatsiyalarida 5 yillik umrni 20 daqiqada boshdan o‘tkazing.
  • Spiker
  • Natalya Grigoryan
  • Lay’s PepsiCo integratsiyalangan marketing kommunikatsiyalari eks-rahbari (Rossiya)
  • Mavzu
  • Dijital ekotizim: O‘zbekistonda rivojlanish va investitsiyalash yo‘nalishlari
  • Spiker
  • Fedor Virin
  • Data Insight va Cross Insights hamkori (Rossiya va MDH)
  • Yutuqlar o‘ynalishi
  • Kofe breyk
  • Hyatt Regency Tashkent
  • “Yil brendi 2022” mukofoti bilan taqdirlash marosimi

Forum yangiliklari

Foydali ma'lumotni o'tkazib yubormaslik uchun so'nggi yangiliklarimizni kuzatib boring!

makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon

makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon makon

Tashkilotchilar

Bosh hamkor

Titul hamkor

Beverage partner

Rasmiy hamkorlar

VIP hamkorlar

Digital hamkor

Sanoat hamkorlari

Hamkorlar

Axborot hamkorlari