Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1704 Qanday qilib Olcha do'koni Yandex-dagi reklama formatlari kombinatsiyasidan foydalangan holda reklama xarajatlari ulushini kamaytirdi va savdoni oshirdi


  • Nominatsiya:

    Digital. Digital-kampaniya

  • Brend

    Olcha

Muammo

Muammo: Olcha qayta loyihalashdan so'ng, Yandex.Metrica-da elektron tijorat hisobotini qayta ulash kerak edi. Biz savdo hajmini oshirish va reklama xarajatlari ulushini kamaytirish vazifasini qo'ydik.


Yechim

Yechim: 2022-yil may oyida digital marketlog tahliliy va elektron tijoratni o‘rnatishda yordam berdi va bozor tahlilini o‘tkazdi. Analitik ma'lumotlarga asoslanib, biz asosiy toifalar va brendlarni tanladik, uchta formatda kampaniyalarni boshladik: Qidiruvda tovarlarni reklama qilish; Retargeting uchun aqlli bannerlar; Eng mashhur mahsulot va brendlar uchun matnli va rasmli reklamalar.


Natija

Natija: 1,1% - DRR matn va rasm reklamalari 2% - DRR dinamik reklamalari 2,1% - DRR aqlli bannerlari Bir oy davomida reklama kerakli xaridlar oqimini va "olcha"ning daromadini oshirishga olib keldi va reklama xarajatlarining o'rtacha ulushi 1,57% ni tashkil etdi.



Ro'yxatga qaytish