Digital. Digital-kampaniya
Olcha
Muammo: Olcha qayta loyihalashdan so'ng, Yandex.Metrica-da elektron tijorat hisobotini qayta ulash kerak edi. Biz savdo hajmini oshirish va reklama xarajatlari ulushini kamaytirish vazifasini qo'ydik.
Yechim: 2022-yil may oyida digital marketlog tahliliy va elektron tijoratni o‘rnatishda yordam berdi va bozor tahlilini o‘tkazdi. Analitik ma'lumotlarga asoslanib, biz asosiy toifalar va brendlarni tanladik, uchta formatda kampaniyalarni boshladik: Qidiruvda tovarlarni reklama qilish; Retargeting uchun aqlli bannerlar; Eng mashhur mahsulot va brendlar uchun matnli va rasmli reklamalar.
Natija: 1,1% - DRR matn va rasm reklamalari 2% - DRR dinamik reklamalari 2,1% - DRR aqlli bannerlari Bir oy davomida reklama kerakli xaridlar oqimini va "olcha"ning daromadini oshirishga olib keldi va reklama xarajatlarining o'rtacha ulushi 1,57% ni tashkil etdi.