Rebranding. Rebrending
Cambridge
MA'NO Branding
Cambridge o'quv markazi ingliz tilini o'rgatish bo'yicha eng yirik poytaxt markazlaridan biridir. 8 yillik tarix davomida Cambridgening 9 ta filialida 50 000 dan ortiq kishi tahsil oldi. Brend ta'lim tizimi va usullarini o'zgartirmoqda, yangi ta'lim dasturini joriy qilmoqda, shuningdek, mijozlarga xizmat ko'rsatishning yangi strategiyasini ishlab chiqmoqda va yangi IT platformasini yaratmoqda. Barcha brend o'zgarishlari oddiy, tushunarli va qulay identifikatsiyada aks ettirilishi kerak edi. Yangi vizual uslub katta o'zgarishlarni ta'kidlashi, brendning zamonaviy tabiati va qadriyatlarini aks ettirishi va oldingi uslub bilan qisman vizual davomiylikni yaratishi kerak.
Yangi dizayn tizimini ishlab chiqishda muhim jihat etakchilik va o'ziga ishonch ramzi - sher obrazining uzluksizligini saqlab qolish edi. Logotip brend nomidan "C" harfini ifodalaydi, uning ichida ikonik tasvir ko'rinishidagi sherning lakonik portreti joylashgan. Dizayn tizimi butunlay markali piktogramma tizimiga qurilgan. Belgiga muvofiq, biz universal identifikatsiya usuli sifatida barcha ommaviy axborot vositalarida kompaniyaning mahsulotlari, xizmatlari va funktsiyalarini ifodalovchi turli xil piktogrammalarni ishlab chiqdik. Bu usul barcha ommaviy axborot vositalarini yagona, ixcham grafikaga birlashtirish imkonini beradi.
Oddiy va tushunarli uslub aloqa materiallarini ishlab chiqish va ishlab chiqarish xarajatlarini 15% ga qisqartirdi, bu esa 1 kun ichida barcha filiallarda barcha dizaynni o'zgartirish imkonini berdi. Yangi brend kontseptsiyasi va gibrid ta'lim tizimi faol PR kampaniyasi bilan birgalikda talabalar sonini 20% ga ko'paytirdi Rebrending e'loni bilan ijtimoiy tarmoqlardagi obunachilar sonining ko'payishi: +2000