Digital. Digital-kampaniya
Dinay - Digital
clickME
Dinay mijozlarning brend haqidagi fikrlarini tahlil qilishi kerak edi. Tadqiqot mijozlarimiz nimani xohlashlarini va ularning ehtiyojlarini tushunishga imkon yaratib berardi. Shuningdek, biz buni ularning savollariga xolis javob berishlari mumkin bo'lgan "komfort zona” sida qilishimiz kerak edi.
Shunday qilib, biz telegram boti orqali amalga oshirilishi mumkin bo'lgan raqamli so’rovnoma qilishga va mijozlarning Dinay brendi haqidagi fikrlarini to’plashga kirishdik. Dinay so’rovnoma haqidagi ma’lumotni har xil telegram kanallarida ko’rsatdik.
Biz mahsulot haqida 30 ta savolga javob oldik. Biz o'sish uchun imkoniyatlarni aniqladik. Biz kontseptsiyalarni sinab ko'rish orqali xavflarni kamaytirdik. Biz o'zimizning va raqiblarimizning kuchli va zaif tomonlarini aniqladik. Biz xaridorlarning asosiy ehtiyojlari va talablariga e'tibor qaratdik. Biz biznes muvaffaqiyatini benchmarklar asosida baholadik. Biz ko'proq xaridorlar fikriga qarab qarorlar qabul qilishni o'rgandik. Biz mijozlarimiz fikrlarini tingladik.