2021-YIL BRENDI
Mukofot bosqichlari
2022-yil 7-fevral – 2022-yil 1-aprel (shu sana ham kiradi)
2022-yil 10-aprel – 2022-yil 10-may (shu sana ham kiradi)
2022-yil 21-maydagi Taqdirlash marosimida
BRENDLARGA MUKOFOTDA QATNASHISHDAN FOYDA NIMADA?
Imkoniyatlar
Biznes-muvaffaqiyatlarni qayd etish va keng omma oldida brendning marketing yutuqlarini taqdim etish imkoniyati. Mukofot natijalarining O‘zbekiston Marketing uyushmasi talqiniga ko‘ra Brendlar va agentliklarning marketing samaradorligi har yilgi reytingiga kiritilishi.
E'tirof
Brendning marketing bo‘yicha mutaxassislari rolining kuchayishi hamda ularning xizmatlari va mehnatlari natijalarining e'tirofi, brendning barcha biznes-jarayonlari uchun marketingning ahamiyatini ommalashtirish.
Ishtirok
2021-yilda 300 000 kishiga yetgan iste'molchilar ochiq xalqona ovoz berishida va Uyushmaning 200 dan ziyod ekspertlari va sheriklari ovoz berishida brendning ishtiroki. Mukofot uchun har yilgi ovoz berish O‘zbekistonda iste'molchilar sadoqatiga oid marketing tadqiqotining eng keng ko‘lamli tarmoq vositasi sanaladi.
Maqom
O‘zbekiston Respublikasi Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi va O‘zbekiston Marketing uyushmasi tomonidan iste'molchilar va ekspertlar e'tirofiga ko‘ra «2021-yil brendi» maqomini olish va undan reklamada hamda ommaviy axborot vositalarida foydalanish huquqiga ega bo‘lish imkoniyati.
MUKOFOT NOMINATSIYALARI
MUKOFOT EKSPERT HAY'ATI
Mukofot hay'ati tarkibi O‘zbekiston marketing uyushmasi hamkorlari, ekspertlari va ustoz-ekspertlari – tegishli professional tajriba va yutuqlarga ega marketing, reklama sohasidagi yetakchi mutaxassislardan tashkil etiladi.