Integratsiyalangan kampaniya
Barbeque Burger. 60%
Bir paytlar, yangi tez tayyorlanadigan restoranlar ochilgandan so'ng, yoshlar Barbekyu Burgeriga kamroq va kamroq tashrif buyurishni boshladilar. Bu muammoni hal qilish uchun barbekyu tug'ilgan kuni sharafiga aksiya tashkil etishga qaror qilindi.
Barbekyu Burger 6 yillik tashkilot sharafiga hammaga 60%chegirma berdi. Kampaniyaning maqsadi bor edi: brend haqida eslatish, shuningdek, qiziqarli taklif orqali 15-25 yoshli yosh tomoshabinlarni jalb qilish.
Qabul qilish 58,119 marta oshdi. Xabarni 1030 foydalanuvchi baham ko'rdi. Xabar ostiga 662 foydalanuvchi izoh qoldirgan. Barbeque Burger aksiya davomida kuniga 9 tonna go'sht sotdi.