Вы участник?

ISH TAQDIM QILISH

Loyihalar

TAF 2021da ishtirok etish uchun "RINOKSIL" preparatining reklama loyihasi


  • Nominatsiya:

    Mavsumiy kampaniya

  • Brend

    Preparat "RINOKSIL"

Muammo

Rinoksil – kattalar uchun spreylar va tomchilar va bolalar uchun spreylar assortimenti bilan O'zbekistondagi yetakchi burun uchun sprey brendi. So'nggi 2 yil ichida burun uchun sprey mahsulotlari toifasi juda faollashdi, mavjud brendlar o`z faolligini oshirdi va yangilari paydo bo'ldi. O'zbekistonda 2020 yil mart oyida boshlangan pandemiya bu faollikni oshirishga alohida turtki berdi. Biroq, Rinoksilni deyarli bir yil davomida ommaviy axborot vositalarida qo'llab –quvvatlanishida uzilish bo`ldi. Shu munosabat bilan, 2020 yil kuzida va 2021 yil bahorida Rinoksilni reklama bilan ta'minlashni rejalashtirish uning bozorda yetakchi ulushini saqlab qolish uchun kerak edi.


Yechim

Mavsum davomida iste'molchilar oqimidan yo`naltirilgan auditoriyani maksimal qamrab oladigan reklama aloqasini rejalashtirish TV: Asosiy qamrov va brendning mohiyati bilan tanishish(RTB) Digital: Qo`shimcha qamrov


Natija

Raqobatchilarning televideniya faoliyatini tahlil qilish shuni ko'rsatdiki, o'rtacha haftalik salmog` 160 TRPni tashkil qiladi va o'rtacha haftalik qamrov 45-50%dan oshmaydi. Shunday qilib, Rinoksil 50-55% qamrovni ta'minlashi kerak edi, bu haftasiga 180-220 TRPga to'g'ri keladi. Shunday qilib, quyidagi KPI lar ommaviy axborot vositalarining tayinlandi: TV: Reyting 200 Qamrov 55% haftasiga, tanaffuslar oralig`I 1 haftadan oshmasligi kerak Digital: Mahalliy platformalarda va ijtimoiy tarmoqlarda 3-5% qo'shimcha qamrov Natijani o'lchash vositalari: - Infosys (TV KPI) - Savdo ma'lumotlari



Ro'yxatga qaytish