Loyiha №37
Kamol Construction. TV LINE реклама
TV LINE auditoriyasi yoshi, ijtimoiy mavqei va qiziqishlari jihatidan xilma-xildir. Bizning turar-joy majmuamiz ma'lum bir toifadagi mijozlarga (oilalarga) qaratilgan bo'lsa, televizordagi ichki reklama sizga kerakli maqsadli guruhga bevosita yaqinlashishga imkon beradi. Vizual taqdimot: Ushbu reklama kelajakdagi turar-joy majmuasining go'zalligi va qulayligini vizual tarzda ko'rsatish imkonini berdi. Ogohlikni oshirish: Ichki reklama loyiha haqida xabardorlikni oshirishga yordam beradi. Potentsial xaridorlar turar-joy majmuasi haqida hech qachon eshitmagan bo'lsalar ham, reklama ularning e'tiborini jalb qilishi va qo'shimcha ma'lumotlarni o'rganishga undashi mumkin.
TAF! * TAF! * TAF! * TAF!