Omadli haridor, har 200-chi mijoz uchun bepul chek
Kompaniya transformatsiya jarayonida, jarayonlar optimallashtirilmoqda va uning doirasida samarasiz do'konlarni yopish amalga oshirildi. Natijada mijozlarning MAKROga nisbatan umumiy kayfiyati va supermarketlar tarmog‘iga bo‘lgan ishonch pasayib bormoqda.
Muammo, vazifa
Buning uchun quyidagilar zarur: - yangi trafik va takroriy xaridlar orqali do'konlarga trafikni oshirish; - o'rtacha chekni oshirish; - tarmoqqa sodiqlikni oshirish; - brend bilan ishonch va ijobiy aloqalarni qaytarish;
Yechim
“Tarmoq orqali har 200-chekda barcha tovarlar narxi 0 so‘mgacha pasaytirildi” aksiyasini ommaviy axborot vositalarining kuchli qo‘llab-quvvatlashi bilan amalga oshirish.
Natija
Qabul qilingan: - haftada +5% trafik o'sishi, aksiya boshlanishidan oldingi davr bilan solishtirganda ijobiy tendentsiyaga erishdi, - Aksiya davomida cheklarning ko'payishi +50 000 dona. - O'rtacha LFL tekshiruvi +15% ga oshdi.