WOK qadoqlash dizayni

WOK qadoqlash dizayni

Muammo, vazifa

Eski Wok qadoklash Brenlash bilan unchalik bog'liq emas edi,chunki identifikatsiya va qadoqlashuv yoq edi. Masalan, u qizil edi, garchi brendning asosiy rangi to'q sariq edi. Buyurtma qilingan WOKni qadoqni ochmasdan topib bo‘lmasdi.Shuningdek, o‘ramni saqlash uchun noqulay (qutini qismlarga ajratish va yig‘ish imkoniyati bo‘lmagan) va dizayni tufayli ishlab chiqarish qimmatga tushardi. Rebrending bilan bog'liq holda, eski qadoqlash o'z ahamiyatini yo'qotdi va ma'lumot etishmasligini ko'rsatdi.

Yechim

Brendning yangilangan dizayn tizimi asosida yangi turdagi markali qadoqlashni ishlab chiqish. Biz oddiy grafika, yorqin to'q sariq rang va yangilangan naqshlarga e'tibor qaratgan holda qadoqlashni yanada jozibali va Instagramga moslashtirishga qaror qildik. Qadoqlashni nafaqat jozibali, balki funktsional qilish ham muhimdir. g'oya va uning ko'rinishi: Lag'mon bilan karton quti brendning asosiy boyligi hisoblanadi. Aynan u yangi WOK logotipida tasvirlangan. Tasvir va dizaynning yaxlitligini yaratish uchun biz qutini yorqin to'q sariq rangga bo'yadik - shuning uchun logotipdagi tasvir haqiqiy prototipga mos keladi. Va xilma-xillik va yanada tejamkor chop etish uchun biz bir xil dizaynni oq rangga moslashtirdik. Bundan tashqari, biz qadoqlash dizaynini qayta ko'rib chiqdik va prefabrik versiyaga qaytdik: bunday quti ishlab chiqarish arzonroq va demontaj qilingan shaklda saqlash osonroq. Bundan tashqari, qutining bu dizayni ko'proq tanish, chunki u ko'pincha filmlar va teleko'rsatuvlarda uchraydi. Biz WOK komponentlarini belgilash uchun maydonlarni qo'shdik, bu buyurtma berishni tezlashtirdi va mijozlarning qulayligini oshirdi, etkazib berish usullari to'g'risidagi ma'lumotlarga ega ma'lumot bloklari. Qarama-qarshi naqsh bir vaqtning o'zida qutining mahkamlanishini chiroyli tarzda yashiradi.

Natija

Qadoqlashning barcha turlari yorqinroq va funktsional bo'ldi. Misol uchun, qadoqdagi maxsus nazorat varaqlari qulay yorliqlash tufayli buyurtmalar berishni sezilarli darajada tezlashtirdi. Paketlarning qopqog'ida taomni yanada mazali qilish bo'yicha ko'rsatmalar paydo bo'ldi. Shuningdek, dizaynning yangi turi bosmaxonada siyohdan tejamkorroq foydalanishni ifodalaydi, bu yiliga yuz minglab paketlarni ishlab chiqaradigan har qanday biznes uchun shubhasiz ortiqcha. Natijalar barcha prognozlardan oshib ketdi: buyurtmalar va tashrif buyuruvchilar sonining aniq o'sishidan tashqari, WOK brendi yanada zamonaviy va raqamli bo'lib, maqsadli auditoriyani kengaytirdi. Organik qamrov sezilarli darajada oshdi, xaridorlar ijtimoiy tarmoqlarda his-tuyg'ular va buyurtma fotosuratlarini baham ko'rishga tayyor. WOK ommaviy Osiyo taomlari toifasida yetakchi bo'lib qolmoqda va yangi qadoqlash joriy etilganidan beri 3 ta yangi filial ochdi.

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi

ro'yxatga olish tugallandi