Ibn Sino branding
Ibn Sino Savdo majmuaga branding yaratish
Muammo, vazifa
Ibn Sino tumanida joylashgan yirik savdo markazi ochilishga tayyor edi, lekin logotip yoki korporativ identifikatorga ega emas edi
Yechim
Ibn Sino megamarkazi uchun har bir vositada aks ettirilgan logotip va korporativ identifikatsiyani birlashtirgan vizual konsepsiya ishlab chiqildi. Bu brend platformasini nafaqat kompaniya falsafasi, balki meros falsafasi bilan birlashtirgan oddiy brendingdan ham ko'proq narsa bo'lib chiqdi. Ibn Sino megamarkazining batafsil vizual aloqasi uchun studiya logotip va korporativ ranglardan boshlandi. Ushbu palitrada - oxra, oltin, qum va sutli ohanglar. Ularning barchasi mintaqaning cho'l hududi uchun o'ziga xos metafora bo'lib, brend imidjiga kiritilgan g'oyalarni boy ta'kidlaydi. Brending yashashi kerak - bu bizning jamoamizning asosiy qoidalaridan biridir. Biz allaqachon faoliyat ko'rsatayotgan va o'zlari bilan kompaniya va uning falsafasi, shuningdek, Ibn Sino megamarkazining shakllanishiga xos bo'lgan asosiy ma'nolarni o'z ichiga olgan funksional brendli ommaviy axborot vositalarida brending hayotini ko'rsatdik. G‘oya va uning ko‘rinishi: majmuaning nomlanishi- toponim. Logotip semantikasi to‘rt element, to‘rtta belgi – kalitlar, kalendula gul, milliy naqsh va anorga asoslangan. Ibn Sinoning sog'liqni saqlash sohasidagi ilmiy faoliyati kalendula bilan ifodalanadi. Anor xilma-xillik va mo'l-ko'llik bilan ajralib turadi. Milliy element markazning mintaqaviy ishtirokini ko'rsatadi. Uchta kalit - savdo markazi kontseptsiyasida birlashtirilgan uchta yo'l va uchta echim: qulay joylashuv, turli xil tovarlar tanlovi va sotuvchilar va tashrif buyuruvchilar uchun zarur bo'lgan hamma narsani yagona makonda ta'minlash. Reklama (aloqa turlari): tashqi reklama, kontekstli reklama,dijital, savdo markazidagi ommaviy axborot vositalarida muloqot
Natija
Brending yashashi kerak - bu bizning jamoamizning asosiy qoidalaridan biridir. Biz allaqachon faoliyat ko'rsatayotgan va Ibn Sino megamarkazining kompaniya va falsafasi haqida tushunchani olib yuradigan barcha turdagi funktsional brendli ommaviy axborot vositalarida ildiz otgan brending turini yaratdik