TM Wellfort Royal uchun pre-pack displey loyihasini ishlab chiqish va amalga oshirish
Wellfort Royal brendi uchun tovarlarni chakana savdo tarmoqlariga to'g'ridan-to'g'ri taqsimlashni hisobga olgan holda, chakana sotuvchining omborida oraliq saqlanmasdan, oldindan qadoqlangan displeylarni ishlab chiqish va amalga oshirish kerak edi.
Muammo, vazifa
"Tander" OAJ "Magnit" oziq-ovqat chakana savdo do'konlaridan birining boshqaruv kompaniyasi hisoblanadi. Kompaniya liniyasining bir qismi bo'lgan Wellfort brendi uchun marketing vazifasi mahsulotlarni sotishni ko'paytirish va iste'molchilar orasida to'qimachilik brendining tan olinishini oshirish edi. Tanlangan aloqa kanali Magnit chakana savdo tarmog'i orqali POSM edi. To'qimachilik mahsulotlarini ishlab chiqarish O'zbekiston Respublikasi hududida joylashganligi sababli, Barkas textile butun etkazib berish zanjirini hisobga olishi kerak edi. Reklama kampaniyasining tezkorligi uchun tayyor mahsulotlarni omborda saqlamasdan tez va mobil tarqatish uchun POSM vositasini joriy etishi kerak bo'lgan Biznes Bomond MChJ kompaniyasi tanlandi.
Yechim
Brend va chakana savdoning texnik xususiyatlaridan kelib chiqib, Biznes Bomond OOO mutaxassislari individual oldindan qadoqlash loyihasini ishlab chiqdilar. Oldindan qadoqlash - oldindan qadoqlangan tovarlar) - oldindan qadoqlangan tovarlarni qadoqlash, bu bosma markali karton stend (reklama ekrani) bo'lib, tovarlar allaqachon javonlarga joylashtirilgan. Ushbu turdagi POSM vaqtinchalik saqlash omboriga joylashtirilmasdan ishlab chiqaruvchidan do'konga etkazib beriladi. Kontseptsiyani ishlab chiqishda nafaqat dizayn, balki malakali ishlab chiqarishni boshqarish va logistika bilan bog'liq ko'plab omillarni hisobga olish kerak edi. Kompaniyaning asosiy g'oyasi TM mahsulotining ekologik tozaligini aks ettirish va yig'ish texnologiyasini amalga oshirish edi. Loyiha tsikli 5 bosqichga bo'lingan: - 1 bosqichda namuna ishlab chiqiladi va sinovdan o'tkaziladi - Loyihaning 2 bosqichida bir guruh mutaxassislar kelgusida namoyish qilish uchun qismlarni tayyorladilar va dastlabki yig'ishni amalga oshirdilar. Ehtiyot qismlarni mahsulot zavodiga tashish. - 3-bosqichda tayyor displeylarni yig'ish. - 4-bosqichda zavoddan tayyor mahsulotlar tayyor qadoqlash va sifat nazoratidan o‘tkaziladi. - 5-da, tayyor pre-paketli displeylarni tarqatish tarmog'i orqali tashish. Muammoning asosiy yechimi “Biznes Bomond” mas’uliyati cheklangan jamiyati ishlab chiqarishi hududida ikki bosqichda yig‘ish va “Namangan Barkas Textile” hududidagi mahsulotlarni qadoqlash loyihasini amalga oshirish bo‘ldi. Mutaxassislar sifatini doimiy nazorat qilish va zavod xodimlarini texnologiyalarga o‘rgatish qaror qabul qilishda muhim rol o‘ynadi.
Natija
Loyihani amalga oshirish kompaniyaning barcha loyihalari kabi oddiy va individual emas edi, lekin barcha mezonlarga javob berdi. Natijada Rossiyaning 67 mintaqasini qamrab olgan Wellfort Royal reklama kampaniyasi o'z vaqtida boshlandi. Tayyor mahsulot to'g'ridan-to'g'ri "Magnit" chakana savdo tarmog'iga etkazib berildi va oldindan to'plam savdo hajmini oshirish va bozorda brendni ilgari surish asosiy vazifasini bajardi. “Biznes Bomond” mamlakatimizda sifatli mahsulotlar ommabopligini oshirishda ishtirok etayotganidan faxrlanadi. Qadoqlashdan oldin olingan 7200+ ball Har bir punktning trafiki 10 million iste'molchi 4114 ta aholi punktlarini qamrab olish Sotishning o'sishi 24% Qadoqlash mahsulotlarini tasdiqlash bo'yicha ekspertiza