Har bir sarflagan dollaringizdan qanday qilib maksimal foyda olish mumkin?
Nyuton akademiyasi bolalar uchun birinchi xalqaro tayyorgarlik markazidir. Bu bolalarni Prezident maktablariga tayyorlash bo‘yicha eng samarali markaz.2 yil davomida biz 5000 dan ortiq o‘quvchilarni bitirgan bo‘lsak, 200 dan ortiq bitiruvchilarimiz ixtisoslashtirilgan maktab o‘quvchilari! Ammo o‘tgan yil davomida biz bir qator muammolarga duch keldik, bu bizning ta’lim markazimizni kengaytirish va O‘zbekistonda bolalar ta’limini rivojlantirishni davom ettirishga to‘sqinlik qildi.
Muammo, vazifa
Muammo: Raqamli kanallar orqali sotuvlarning etishmasligi. Biz ushbu muammo bir nechta kichik muammolardan iboratligini aniqladik, agar ular hal qilinsa, sotuvlar ko'payadi: Instagramda past ko'rinish. Ishonch va ma'lumot etishmasligi. Samarali reklama yo'qligi. Eng samarali raqamli kanallarda reklama yo'qligi. Xizmatlarimiz haqida etarli ma'lumot yo'q. Kam auditoriya ishtiroki.
Yechim
Yechimlar: 1.Kontent strategiyasi qayta ko'rib chiqildi, yanada jozibali va rang-barang nashrlar yaratildi. 2. Ota-onalar va talabalar uchun onlayn o'quv mashg'ulotlari o'tkazildi, treninglar va kurslar tafsilotlarini ochib berdi. 3. Instagram-dan e'lonlar va mijozlar bilan muloqot qilish uchun foydalanilgan. 4. Auditoriyani kengaytirish uchun biz maqsadli reklamadan foydalandik, Nyuton akademiyasida o'qishga qiziquvchilarni jalb qildik. 5. Foydali kontent va muvaffaqiyat hikoyalarini taqdim etuvchi o'zining YouTube kanalini yaratdi va faol ravishda davom ettirdi. 6. Ota-onalar uchun muntazam ravishda jonli efir va vebinarlar tashkil etib, ularda maxsus maktablar bo‘yicha o‘zlarini qiziqtirgan savollarga javob berib, tegishli ma’lumotlar bilan o‘rtoqlashdi.
Natija
Natijalar: Instagram obunachilari bir yil ichida 5 176 dan 23 111 gacha ko'paydi. Olti oy ichida Youtube-ga 9000 dan ortiq obunachilarni jalb qildi. Makaralar va maqsadli reklama yordamida biz so'nggi oyda 3,6 milliondan ortiq hisob qaydnomalariga erishdik. Reellar qamrovi 18,2 ming, nashrlar – 11,4 ming va hikoyalar – 7 mingni tashkil etdi.Yil davomida biz treninglar uchun 27 000 ta ariza qabul qildik. Har bir dastur uchun o'rtacha narx: $0,6. Bir mijoz uchun o'rtacha narx: 15 dollar. Yil uchun o'rtacha chek: $550. Reklama uchun sarflangan har bir dollar uchun biz 36 dollar oldik. Bu usullarning barchasi bizga quyidagilarga imkon berdi: 5000 dan ortiq bolalarni o'qitish. Oʻzbekiston boʻylab 10 ta filialga kengaytiring. Ozarbayjonda filialini ochgan birinchi oʻzbek oʻquv markaziga aylaning. Kompaniyaning oylik daromadini 10 barobarga oshiring. Bo'ldi: 300 million so'm - Hozir: 3 milliard so'm