30 soniyalik komediya mobil ilovalarni o'rnatishni qanday qilib 39% ga oshirdi yoki milliy televideniyega ijodiy yondashish haqidagi hikoyamiz.
Paynet – bu to‘lov ekotizimida 18 yildan ortiq faoliyat yuritgan ishonchga ega brend: bizda respublikadagi barcha banklarni birlashtirgandan ko‘ra ko‘proq oflayn nuqtalar mavjud. Mamlakatning fintech bozorida to'lov tizimlari va banklar o'rtasida to'yinganlik va har bir o'yinchining mijozlarni jalb qilish va ushlab turish istagi tufayli kuchli raqobat mavjud.
Muammo, vazifa
Reklamaning haddan tashqari yuklanishi sharoitida bizning vazifamiz “Paynet” mobil ilovasini boshqalardan ajratib turadigan – odamlar e’tiborini tortadigan, funksiya va imkoniyatlariga qiziqish uyg‘otadigan, shuningdek, ilovalarni o‘rnatishni rag‘batlantiradigan nostandart g‘oya va format yaratish edi. Biz foydalanuvchilar uchun to'lov tizimi yoki bankni tanlashni qiyinlashtiradigan yuqori tartibsizlik to'siqlaridan o'tishga harakat qildik - noaniq reklama va umumiy ishonchsizlik. Foydalanuvchilar allaqachon reklama ko'rligini boshdan kechirmoqda, bu esa ularning e'tibori uchun kurashning tobora shiddatli bo'lishiga va reklama samaradorligining pasayishiga olib keladi.
Yechim
Yangi “Paynet” mobil ilovasi haqidagi mish-mishlar asta-sekin Respublika bo‘ylab tarqalayotgan komediya lavhasini suratga oldik. Bu mish-mishlar odamlarning tasavvurini o'ziga tortadi va ilova haqida ko'proq ma'lumotga ega bo'lish istagini uyg'otadi. Videoni tarqatish uchun biz federal telekanallar, o‘z ommaviy axborot vositalarimiz hamda Meta va Google ekotizimlarida ishlash reklamasi yordamida qamrovimizni kengaytirmoqdamiz. Shuningdek, mashhur bloggerlar orasida, ommaviy sahifalarda va telegram guruhlarida.
Natija
Mahalliy telekanallar, o'z ommaviy axborot vositalari va ijtimoiy tarmoqlardagi ishlash reklamalarining umumiy qamrovi 19 million tomoshabinni tashkil qiladi. Mobil ilovalarni oʻrnatish hajmining 39% MTM ga oʻsishi kutilmoqda.