One channel. Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya
Murad Buildings
Uy-joy sinfini (Premium va Business), qurilish sifati va foydalanilgan materiallarni, qurilish botlarini saqlash standartlarini, kelajakdagi uylarning aholisi foyda olishini hisobga olgan holda, baland xonali uy-joy narxi. shakllangan. Shunga ko'ra, foydalaniladigan aloqa turini hisobga olgan holda, tegishli auditoriyani jalb qilish masalasiga batafsilroq yondashish kerak.
Mijozning portretini, u foydalanadigan aloqa kanallarini hisobga olgan holda, Raqamli kanalni asos qilib olishga qaror qilindi. Buning uchun USPni ishlab chiqish kerak edi, u orqali biz maqsadli auditoriyamiz e'tiborini jalb qilamiz va ular asosida kreativlar va xabarlarni ishlab chiqamiz, Facebook, Instagram, Google, Yandex platformalarida yaxshi qurilgan reklama kampaniyalarini boshlaymiz. loyiha veb-saytiga qo'shimcha trafik va ba'zi Telegram kanallarida reklama uchun banner reklamasini ishga tushirish.
Ushbu qaror va to'g'ri tuzilgan strategiya marketing xarajatlarini sezilarli darajada optimallashtirishga va qimmatroq aloqa kanallari xarajatlarini chetlab o'tib, kompaniyani yanada ko'proq foyda olishga yordam berdi. Natijada: - etakchilar sifatining 36% ga oshishi; - "sifatli" qo'rg'oshinlar narxi 39% ga kamaydi; - bitim qiymati 22% ga kamaydi.