SMM. SMM-kampaniya
KNAUF
Kompaniyaning yangi mahsulotlari sifatiga e'tiborni qaratish uchun - KNAUF-ro'yxati Sapphire, KNAUF-Profillar va komponentlar, KNAUF-Primers va KNAUF-Ready-made aralashmalari va kulgili komponent orqali mexanizatsiyalashgan qo'llash uchun PFT-mashinalari. Korxona mahsulotlarini O‘zbekiston milliy rang-barangligi va qadr-qimmatida yozib qo‘ying. Knauf mahsulotlarining afzalliklariga e'tibor qaratgan holda, kulgili engil shaklda brend xabardorligini oshiring.
Etilish: 300 000
Repost: 200
Reaksiya: 2000
May-iyun oylari uchun kompaniyaga so'rovlar soni: 1500
O'lchov: erishish, repostlar, reaktsiyalar, murojaatlar.
Knauf kompaniyasining ijtimoiy tarmoqlari (Instagram va Facebook) targ'iboti.Mashhur blogerlar Littos (1,3 million Instagram obunachi) va Indira Miftaxova (420 000 Instagram obunachi) bilan hamkorlik.Uglerod oksidi videolarini qanday suratga olish mumkin? Ha, hamma narsa oddiy. Hayotdan vaziyat, kulgili qahramonlar va mashhur shior. Kuyovning burnida to'y bor, kvartira umuman tayyor emas. Va keyin mehmonlar vaqti yo'q. Ikkita videoda kuyov mehmonlar bilan jang qiladi va to'y uchun kvartirani tayyorlashga vaqt topishiga ishontiradi. Tabiiyki, ko'rganlaridan keyin unga ishonch yo'q. Ammo Knauf ustalari yordamga kelishadi. Va vaziyatni saqlang. To'y bo'lsin! Barcha holatlarda, taniqli AUF undovida o'ynash (AUF - his-tuyg'ularni ifodalovchi va "voy, voy, voy" so'zlari o'rnini bosadigan so'z), asosiy xabar "AUF EMAS, KNAUF" sifat va shubhasiz kafolatni anglatadi. har qanday vaziyatda kompaniya mahsulotlarining ustunligi .
Qatnashish: 790 000
Aktsiyalar: 240
Reaksiyalar: 4300
Kompaniyaga qoʻngʻiroqlar soni:2127