Celebrities. Mashhur shaxslar ishtirokidagi reklama kampaniyasi
KNAUF
Taniqli bloggerlar bilan hamkorlik qilish orqali Knaufning sodiqligini va tan olinishini oshiring. Bloggerlar obunachilari tufayli auditoriyani ko'paytiring. Yangi va mavjud mahsulotlarni targ'ib qiling, ularni kengroq auditoriyaga ko'rsating. Mahsulotlarning sifat va xossalarini engil kulgili tarzda ko'rsating.
Etilish: 300 000
Repost: 200
Reaksiya: 2000
May-iyun oylaridagi kompaniyaga tashriflar soni: 1500
O'lchov: erishish, repostlar, reaktsiyalar, xitlar.
Taniqli blogerlar Littos (Instagramda 1,3 million obunachi) va Indira Miftahova (Instagramda 420 000 obunachi) bilan hamkorlik.Uglerod oksidi videolarini qanday suratga olish mumkin? Ha, hamma narsa oddiy. Hayotdan bir holat, kulgili qahramonlar va mashhur shior.Kuyovning burnida to'y bor, kvartira umuman tayyor emas. Va keyin mehmonlar vaqti yo'q. Ikkita videoda kuyov mehmonlar bilan jang qiladi va to'y uchun kvartirani tayyorlashga vaqt topishiga ishontiradi. Tabiiyki, ko'rganlaridan keyin unga ishonch yo'q. Ammo Knauf ustalari yordamga kelishadi. Va vaziyatni saqlang. To'y bo'lsin! Barcha holatlarda taniqli AUF undovida o'ynash (AUF - his-tuyg'ularni ifodalovchi va "voy, voy, voy" so'zlari o'rnini bosadigan so'z), asosiy xabar "AUF EMAS, KNAUF" sifat va shubhasiz kafolatni anglatadi. har qanday vaziyatda kompaniya mahsulotlarining ustunligi .
Qatnashish: 790 000
Aktsiyalar: 240
Reaksiyalar: 4300
Kompaniyaga qoʻngʻiroqlar soni:2127