Digital. Digital-kampaniya
ДОДО ПИЦЦА
Performance Agency
Kompaniya bilan ishlashning boshida biz iliq va sovuq auditoriyalar, shuningdek target reklamasi tahlillari bo'yicha hisobot yetishmasligi muammosiga duch keldik. Ushbu muammolar "DODO PITSA" ning raqamli marketing sohasidagi natijalarini yaxshilashga to'sqinlik qildi
1. Biz sotuv voronkasini to'liq ro'yxatdan o'tkazdik va barcha foydalanuvchilarni raqamlashtirdik.
2. Eng yaxshilarini aniqlash uchun 50 dan ortiq auditoriyani ro'yxatdan o'tkazdik
3. Target reklamasi va doimiy hisobotlarni ishga tushirdik
$3 322 reklama byudjeti bilan biz 4 132 ta savatga qo'shuv va 2 366 ta xaridlarga erishdik. Bitta mijoz uchun narz $1,40 tashkil etib, daromad esa $28 447 tashkil etdi. Ya'ni target reklama (ROAS) sarf-xarajatlarining qoplanishi 8,6 ni tashkil etdi.