Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

2209 Chetda Turma


  • Nominatsiya:

    Social. Ijtimoiy ahamiyatga ega vazifalarni hal qilish

  • Brend

    Pink Island

  • Agentlik

    Rocket Digital Agency

Muammo

So‘nggi yillarda O‘zbekistonda ayollarga nisbatan zo‘ravonlik, kaltaklash va erkaklar tomonidan zo‘ravonlik holatlari haqida xabarlar ko‘proq paydo bo‘la boshladi. Ayollarga nisbatan tajovuz har qanday joyda sodir bo'lishi mumkin - ko'chada, o'zingizning to'yingizda va qanchalik zo'ravonlik yopiq eshiklar ortida sodir bo'ladi - biz aniq ayta olmaymiz. Ushbu vaziyatlarning barchasida tajovuzkor va jabrlanuvchidan tashqari, uchinchi shaxs - guvohlar ham mavjud. Jim, noqulay jilmayishadi, ochiqchasiga kulishadi, lekin ko'pincha ular befarq va befarq, ular uchun qurbonlarni qo'llab-quvvatlashdan ko'ra ko'zlarini yumish osonroqdir.


Yechim

Pink Island ayollar kiyim-kechak brendi “Chetda turma” loyihasini ishga tushirdi, uning maqsadi jamoatchilikka hatto oiladagi zo‘ravonlikning eng aniq signallari va belgilariga ham biz tomondan e’tibor bermaslik mumkinligini ko‘rsatishga qaratilgan. Loyiha doirasida hafta davomida brendning ijtimoiy tarmoqlarida bir qarashda oddiy suratlardan farq qilmagan qizlar bilan postlar chop etildi. Ammo yaqinroq tekshirilganda, modellarning tanasida bo'g'ilish, ishqalanish va ko'karishlarning aniq izlarini ko'rish mumkin edi. Hafta oxirida yakuniy post xuddi shu qizlar bilan chop etildi, ammo tana jarohatlari va statistik ma'lumotlarga urg'u berildi - fotosuratda nimadir noto'g'ri ekanligini qancha odam payqadi. Izohlardagi eng mashhur savol: "Biz buni qanday sezmadik?" Shuningdek, psixologlar va ijtimoiy xodimlar ishtirokida jonli efirlar o‘tkazilib, unda har bir xohlovchi qiz “Oiladagi zo‘ravonlik holatlarida nima qilish kerak?”, “Agar siz zo‘ravonlik qurboni yoki guvohiga aylangan bo‘lsangiz, qayerga murojaat qilish kerak?” degan savollarga javob olishi mumkin edi.


Natija

Loyiha tufayli muammoga e'tiborni qaratish, guvohlarni jim turmaslikka, oilaviy zo'ravonlik qurbonlaridan yordam so'rash signallarini o'tkazib yubormaslik uchun hushyorroq bo'lishga undash mumkin bo'ldi. Loyihaning umumiy qamrovi 200 000 kishini tashkil etadi Birgalikda - 327 kishi Qolgan sharhlar - 152 kishi



Ro'yxatga qaytish