Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1108 "Sof" tariflari tizimi


  • Nominatsiya:

    New. Yangi mahsulot yoki xizmatlarni joriy qilish

  • Brend

    Ucell

Muammo

Tarif rejasini abonent tarifga ulagan trafikni oldi. Oyning qaytadan ketdiilmagan GB va daqiqalar qolishi mumkin edi, ular yangi davrning tezligi bilan yonib ketdi.


Yechim

Yangi Sof tariflari abonentlar uchun ehtiyotkorlik bilan ishlab chiqilgan va foydalanuvchilarning ehtiyojlariga maksimal darajada yo'naltirilgan. Sof sof, shaffof degan ma'noni anglatadi, bular Kompaniyaning har bir abonent bilan o'zaro ishonch va ochiqlikka asoslangan munosabatlaridir. Chiziq shiori: “Oddiy. Har doim. Arzonroq". Oddiy - ishlatish uchun qulay; Doim — har doim abonentlarimiz bilan aloqada; Arzonroq - hamyonbop narxda ko'proq internet va daqiqalar. Butun liniya qulay bildirishnomalar bilan jihozlangan. Abonent har doim o'zi to'lagan narsadan foydalanishi mumkin. Bloklangan holatda bo'lsa ham, u ilgari sotib olingan paketdagi trafikdan qayta foydalanishi mumkin va tarif bo'yicha joriy hisob-kitob davrida foydalanilmagan qolgan barcha daqiqalar, SMS va GBlar keyingi oyga o'tkaziladi. FOYDALARI: Narxga nisbatan hajm jihatidan ko'proq foydali to'ldirish; Internet, daqiqalar va SMS uchun haddan tashqari limitni undirish narxi bir necha bor pasaytirildi; Limitdan ortiq sarf-xarajatlarni to'liq nazorat qilish; Keyingi oyda qolgan trafikdan foydalanish imkoniyati. Keng ko'lamli reklama kampaniyasini boshlash uchun Kompaniyaning qahramonlari tanlangan - bular bir oila vakillari bo'lib, turli yoshdagi, kasb va qiziqishdagi mahsulotlarning foydaliligini namoyish etadilar. Ular Ucellning qulay, ishonchli, foydali mahsulot va xizmatlaridan foydalanishda quvonchni efirga uzatadilar. Qahramonlar metrodagi o‘smirlardan tortib ofis xodimigacha bo‘lgan jamoaviy obrazlarni o‘zida mujassam etgan Ucell mahsulotlari ko‘rinishidagi haqiqiy ehtiyojlar va real yechimlar bilan real dunyoda yashaydi. Keng ko'lamli reklama kampaniyasi davomida turli aloqa kanallari: televizor, LED ekranlar, ijtimoiy tarmoqlar, uznet saytlari, TG kanallari, bloggerlar jalb qilindi.


Natija

Bozor yangi liniyaning ishga tushirilishiga ijobiy munosabatda bo'ldi, Kompaniya o'z abonentlaridan o'n minglab ijobiy fikrlarni oldi. SOF assortimentining ishga tushirilishi tufayli: Internet foydalanuvchilari ulushi 5% ga oshdi; Mobil internet iste'molining o'sishi 20% dan ortiqni tashkil etdi; Ovozli xizmatlar iste'molining o'sishi 10 foizga oshdi.



Ro'yxatga qaytish