SMM. SMM-kampaniya
Sandiron Ceramic
New Era Agency
- Brend ijtimoiy tarmoqlarda to'liq namoyish etilmagan; - Brendning SMM'i yo'q; - Onlayn savdo "0"ga teng; - Brend haqida internetdagi maqsadli auditoriya bilmaydi; - Mahsulotning ustunliklari juda ko'p, ammo bu haqida ko'rsatib berilmagan; - Sotuvlar reklama orqali amalga oshirilgan va targ'ibot ham qoniqarli emas; - Eng asosiy muammo esa, bu mijozlarning nasiyaga, ya'ni muddatli to'lov evaziga xarid qilishgani bo'lgan.
- Ijtimoiy tarmoqlarni 4 oy mobaynida faol yuritish tufayli, xaridorlarga 5 milliard so'mdan ortiq mahsulot sotildi; - Kompaniya ijtimoiy tarmoqda raqobatchilari orasida 1-o'ringa ko'tarildi; - Reklamaning samarasi o'laroq, yangi mijozlar 50% oldindan to'lov bilan xarid qilishni boshlashdi; - Mijozlar oqimi ko'paygani oqibatida, kompaniya mahsulot yetkazib berish ko'lamini sezilarli darajada oshirdi.
- 4 oy ichida SMM orqali 5 milliard so'mdan ortiq mahsulot sotildi; - Kompaniya ijtimoiy tarmoqda raqobatchilari orasida 1-o'ringa ko'tarildi; - Reklamaning samarasi o'laroq, yangi mijozlar 50% oldindan to'lov bilan xarid qilishni boshlashdi; - Mijozlar oqimi ko'paygani oqibatida, kompaniya hattoki tovar yetkazib berishga ulgura olmaydigan holatga keldi