Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1806 Sifat. Qulaylik. Uskunalar. #PROWEB


  • Nominatsiya:

    SMM. SMM-kampaniya

  • Brend

    PROWEB

Muammo

PROWEB 2010 yildan beri Digital va IT sohalarida arzon zamonaviy ta'lim bo'yicha bozor yetakchisi hisoblanadi. Maqsadli auditoriyani tahlil qilib, biz potentsial o’quvchilarda kursga yozilishdan oldin shubhalar bo’lishini aniqladik, chunki hamma ham o'qish uchun yaxshi jihozlarga ega emas. Bizning vazifamiz har bir o’quvchimizni sifatli uskunalar bilan taminlashimizni, va bu kuchli afzalliklarimizdan biri ekanligini, maksimal darajada ko’p odamlarga etkaish edi. Va tushunish oson bo’lishi uchun, videorolik orqali vizual misol tariqasida qilish edi.


Yechim

Biz zaif uskunalar bilan shug'ullanadigan talaba qanday muammolarga duch kelishi mumkinligini va bu ularning o'quv jarayoniga qanday ta'sir qilishi mumkinligini ko'rsatishga asoslangan video ssenariyni tayyorladik. Keyin ushbu loyihani amalga oshirish uchun ishlar amalga oshirildi.


Natija

Videoning umumiy qamrovi 290 000 dan ortiq noyob ijtimoiy media foydalanuvchilarini tashkil etdi, va ulardan 20 000 tasi organik qamrovdan iborat bo’ldi. Videoni targ'ib qilish uchun biz Instagram va Facebook’dagi maqsadli reklamadan, shuningdek, Telegram kanallardagi reklamadan foydalandik. Reklama kampaniyasi natijalariga ko'ra, biz o'zimiz uchun quyidagi asosiy ko'rsatkichlarni qayd etdik: Ijtimoiy tarmoqlardagi xabarlar soni – 430 ta Saytda maqsadli harakatga erishish (kontaktlarini qoldirishdi) - 161 ta



Ro'yxatga qaytish