Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1505 Komfort. Sukunat. Bilim. #PROWEB


  • Nominatsiya:

    Integrated. Integratsiyalangan kampaniya

  • Brend

    PROWEB

Muammo

PROWEB 2010 yildan beri Digital va IT sohalarida arzon zamonaviy ta'lim bo'yicha bozor yetakchisi hisoblanadi. Respondentlar o'rtasida kichik tadqiqot o'tkazganimizdan so'ng, biz uy sharoiti o'qishni qiyinlashtirishini va diqqatni kamaytirishini aniqladik. Ushbu loyihaning asosiy maqsadi potentsial talabalarga qulay o'qish uchun to'g'ri muhit muhimligini ko'rsatish edi.


Yechim

Biz video yaratdik, bu videoda biz potensial o’quvchilarga ikkta muhitni aniq ko’rsatdik va ularga o'rganish uchun eng qulayini tanlash imkoniyatini berdik.


Natija

Videoning umumiy qamrovi 310 000 dan ortiq noyob ijtimoiy media foydalanuvchilarini tashkil etdi, va ulardan 26 000 tasi organik qamrov iborat bo’ldi. Videoni targ'ib qilish uchun biz Instagram va Facebook’dagi maqsadli reklamadan, shuningdek, Google va Yandex’ning kontekst reklamasidan foydalandik. Reklama kampaniyasi natijalariga ko'ra, biz o'zimiz uchun quyidagi asosiy ko'rsatkichlarni qayd etdik: Ijtimoiy tarmoqlardagi xabarlar soni – 274 ta Saytda maqsadli harakatga erishish (kontaktlarini qoldirishdi) - 455 ta



Ro'yxatga qaytish