Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

2005 Stomatologiya "Alpamis Stomadent"


  • Nominatsiya:

    Community. Komyuniti, hamjamiyat, sadoqatlilik dasturini tuzish

  • Brend

    Alpamis Stomadent

Muammo

Qoraqalpog'iston Respublikasida juda ko'p stomatologiya mavjud va odamlar stomatologga faqat shoshilinch yordam zarur bo'lganda yoki faqat tishni olib tashlash kerak bo'lganda murojaat qilishadi. Buning asosiy sababi, tahlil paytida, tish salomatligi sohasidagi savodxonlik juda past ekanligi aniqlandi, shuning uchun tishlarni davolash va professional tekshirish, STOMATOLOGIYAga tashrif, aholi uchun oxirgi o'rinni egallaydi. Shu bilan birga, klinikaga ega bemorlarning har qanday sadoqati yo'qoladi, chunki bemorlar birinchi klinikaga yoki STOMATOLOGIYAga boradilar.Ushbu muammoni asos qilib olib, ular quyidagilarni o'z ichiga olgan marketing rejasi tuzdi: I. odamlarning tish sog'lig'i haqidagi bilimlarini oshirish; II. Bizning stomatologiyamiz bilan bemorlarning sodiqligini oshirish; III. Raqobatni rivojlantirish orqali stomatologik klinikalar darajasini (Evropa standartlariga) yaxshilash. Shu munosabat bilan birinchi orinda asosiy vazifalardan biri: I. aholi orasida brendning tanimaligini oshirish II. Ko'proq kontent koruvchilarni jalb qilish


Yechim

G'oya I: Muammo va vazifalardan kelib chiqib, Qoraqalpog'iston Respublikasida maqsadlarga erishish va stomatologiyani rivojlantirish uchun SMM va kompaniyalarning oflayn marketingini faol ravishda olib borishga qaror qilindi. 2021-yil avgust oyidan boshlab potentsial yetakchilarni jalb qilish va hozirda kompaniyalarimiz akkauntlarida yuritilayotgan kognitiv kontent orqali bilimlarni yaxshilash uchun ijtimoiy tarmoqlar (asosan Instagram) joriy etila boshlandi. Qamrovni yig'ish va aholiga stomatologiya qo'rqinchli emasligini va sog'likka g'amxo'rlik qilish kerakligini tushuntirish uchun juda ko'p ishlar qilindi. G'oya II: Stomatologiyani rivojlantirish uchun tishlarni davolash, rentgenografiya, protez yaratish, implantatsiya qilishning eng yangi uskunalar sotib olindi. Odamlarning stomatologiya klinikasiga sodiqligi va ishonchini oshirish uchun tishlarni davolashni osonlashtiradigan va takomillashtiradigan yangi texnologiyalar davriy yoritishi amalga oshiriladi (ijtimoiy tarmoqlar yordamida).


Natija

I) Yangi filial: Bir yil ichida +3 yangi filial. Tez orada +2 ta filial ochiladi II) Bemorlar soni: Oyiga 2.500 dan ortiq, bir yilda 2 baravar ko'p III) SMM bo'yicha statistika: 800 kuzatuvchi bor edi, bu 24,5 ming boldi. Oyiga 428 ming akkaunt kirib korganlar soni IV) Ijtimoiy yordam. Tishlarni davolash uchun 500 dan ortiq kechiktirib to'lovlarchilar V) Klinika uchun maxsus yaratilgan muvaffaqiyatli o'rnatilgan va ishlaydigan CRM tizimi VI) Tishlarni davolash uchun chegirma va VIP kartalar



Ro'yxatga qaytish