Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

2207 "Yangi hayot hadiya eting"


  • Nominatsiya:

    Social. Ijtimoiy ahamiyatga ega vazifalarni hal qilish

  • Brend

    IBAC

Muammo

Qoningiz bilan bo'lishing. Ko'rinib turibdiki, sog'lom odam uchun bunday tabiiy va og'ir bo'lmagan harakat, kimningdir tiklanishini yaqinlashtiradi va hatto hayotni saqlab qoladi. Biroq, mamlakatda donorlarning keskin tanqisligi mavjud. Afsuski, ko'pincha odamlar begona odam uchun qon topshirish g'oyasini qo'llab-quvvatlamaydilar. Yoki bu ularning farovonligiga ta'sir qilishidan qo'rqishadi. JSST ma'lumotlariga ko'ra, aholining qon tarkibiy qismlariga bo'lgan ehtiyojini qondirish uchun donorlik soni 1000 aholiga kamida 10 ta yoki umumiy aholining 1% ni tashkil qilishi kerak.Respublika qon quyish markazi maʼlumotlariga koʻra, Oʻzbekistonda 2021-yilda bu koʻrsatkich har 1000 aholiga 6,8 yoki jami aholining 0,68 foizini tashkil qilgan. Shubhasiz, mamlakatda xayriya darajasi yetarli emas. Auditorlik va konsalting tashkiloti sifatida biz hamkorlarimizga o'z namunamiz bilan yaxshilik qilish orqali siz nafaqat o'zingizga, balki boshqalarga ham yordam berishingizni ko'rsatishga qaror qildik.


Yechim

Auditorlik kasbi tabiatan ijtimoiy nazorat vositasidir. Auditorlar orqali jamoatchilik biznesning aslida nima qilayotganini - raqamlarda, ko'rsatkichlarda ishonchli tarzda o'rganishi kerak. Auditorlik kasbining asosini tashkil etuvchi asosiy qadriyatlar halollik, ochiqlik va... maxfiylikdir. Bu, bir tomondan, mijozga, ikkinchi tomondan, "jamiyat" ga bo'ysunadigan professional arbitr sifatida auditorlik kasbini targ'ib qilishning murakkab strategiyasini keltirib chiqaradi.Bu kompaniyani ilgari surishda e'tibordan chetda qoldirib bo'lmaydigan asosiy qarama-qarshilikdir va bundan tashqari, uni sizning foydangizga aylantirish mumkin. Ideal holda, auditor shunday darajadagi ishonchga erishishi kerakki, unga "u hamma narsani to'g'ri qilyaptimi?" Degan savol tug'ilmaydi va sifat kafolati sifatida tovar belgisi haqida bir marta eslatish kifoya qiladi. Shunga ko'ra, auditorlik kompaniyasida marketing bo'yicha mutaxassisning asosiy vazifalaridan biri ijtimoiy sohaga e'tiborni qaratgan holda brend atributlarini aniq shakllantirishdir.Bunday faoliyat auditorlik kompaniyalari orasida juda keng tarqalgan emas (yirik xalqaro tarmoqlar bundan mustasno). Ijtimoiy mas'uliyat kompaniyamizning asosiy strategiyasiga kiritilgan. Biz vaqti-vaqti bilan turli yo'nalishlarda xayriya qilamiz. Donorlik qoniga zudlik bilan ehtiyoj borligini tushungan xodimlarimiz faxriy donor bo‘lishga qaror qilishdi. Sog‘liqni saqlash vazirligi va shahar qon quyish markazi bilan birgalikda “Donor kuni. Hayot sovg'a qiling".


Natija

Bepul xayriya hayotni yaxshilash uchun haqiqiy imkoniyatdir. Bonus sifatida ikki kun dam oling, pechenye bilan choy va karmadagi ortiqcha. Keling, oddiy, ammo haqiqiy haqiqatni eslaylik: "Agar siz dunyoni o'zgartirmoqchi bo'lsangiz, o'zingizdan boshlang". Va biz o'zimizdan boshladik. Aksiya davomida hamkorlarimiz va binodagi qo‘shnilarimiz ham bizga qo‘shildi. Bu aksiya hamkorlarimizning ishonchini oshirib, ijtimoiy sohadagi mavqeimizni mustahkamlashga xizmat qildi. Xodimlarimiz faxriy donor bo‘lib, bunday tadbirlar tizimli ravishda amalga oshiriladi. Umid qilamizki, biz o'z misolimiz bilan xayriya kabi muammoga ko'proq e'tibor qaratamiz.



Ro'yxatga qaytish