Вы участник?

Ovoz berish

Loyihalar

1109 «DURABLE ЖБИ» va «DURABLE STONE» shourumlarni tashkil etish, “3D-vizualizatsiya” xizmatini ishga tushurish


  • Nominatsiya:

    New. Yangi mahsulot yoki xizmatlarni joriy qilish

  • Brend

    Durable ЖБИ / Durable Stone

Muammo

2022-yil birinchi choragida bruschatkaning yangi modellarni ishlab chiqarilishi yo‘lga qo‘yildi. Yangi bepul xizmat ishga tushirildi - “Bruschatkani yotqizish loyihaning 3D-vizualizatsiya” modeli. 2022-yil ikkinchi choragida yangi yig‘ma TBM ni ishlab chiqarishi yo‘lga qo‘yildi.


Yechim

Mahsulot sifati haqida ko‘p takrorlasa bo‘ladi, ammo uning yaqqol namoyish etilishi anchagina samaliroq. Bu esa kapital qurilish va obodonlashtirish sohasida muhim o‘rin tutadi. Mazkur sohadagi xaridorlar mahsulotni yaqqol ko‘rishni hamda bitta joyda va bir vaqtda muhim bo‘lgan ma’lumotni olishni istaydi. Shuni inobatga olgan holda «DURABLE BETON» zavodi shourumlarni tashkil etdi, va u yerlarda yangi mahsulotlarni - «DURABLE ЖБИ» brendi ostida yig‘ma TBM ni hamda «DURABLE STONE» brendi ostida bruschatka (trotuar tosh) ni taqdim etdi. Shourum tashkil etilishi bilan birga biz “Bruschatkani yotqizish loyihaning 3D-vizualizatsiya” bepul xizmatini ishga tushirdik. 3D-vizualizatsiya xaridorlarga bruschatkani qisqa vaqt ichida tanlashda yordam beradi. Jamiyatni keng xabardor qilish va mijozlarni jalb qilish maqsadida ijtimoiy tarmoqlarda postlar joylashtirildi hamda Gazeta.uz internet manbasida ikkita PR-material chop etildi.


Natija

Natihada Telegram, Facebook, Instagram kanallarida auditoriyasining qamrov darajasi 76 ming, jalb qilish darajasi esa 15 mingni tashkil etdi. Gazeta.uz telegram kanali orqali qamrov darajasi 51,6 mingga yetkazildi.



Ro'yxatga qaytish