Traditions. Milliy qadriyatlar qo‘llanilgan kampaniya
Magnum
AVC
Qozog‘istondagi eng yirik savdo tarmog‘i Magnum yangi bozorga kirib keldi – 2021-yilning oxirida Toshkentda birinchi supermarket va gipermarket ochildi. Biz tomonimizdan, do'konlar dizayni, POSM tizimi va boshqa firma uslubi tashuvchilari uchun vizual konsepsiya ishlab chiqish kerak edi.
Qozog'istondagi Magnum uslubidan biz faqat logotipni oldik, qolgan barcha vizual tizim yangi bozor uchun maxsus yaratilgan. Konsepsiya anʼanaviy qadriyatlarni hurmat qilgan holda Magnumning mijozlar bilan ular tushunadigan tilda “suhbatlashish” metaforasiga asoslanadi. Asosiy emotsional zonalarga urg'u berildi: kafe, fermerlar oroli, meva va sabzavotlar. Ularda tematik instalyasiya va an’anaviy bezaklar o‘zbek xaridoriga tanish bo‘lgan bozor tasvirlarini taqlid qiladi. Dizayn g'oyasi: odatdagi o'zbek bozoridagi kabi. "Seroblik sirlari" kommunikatsiya xabariga asoslanib, biz ushbu mavzuni savdo maydonida rivojlantirmoqdamiz. Zamonaviy chakana savdoda yo'naltirish qulay bo’lishi uchun navigatsiya va axborot elementlari ishlab chiqildi. Muhit brend bilan hissiy aloqani mustahkamlashga yordam beradigan va tarmoqning ochiq, saxovatli tabiatini aks ettiruvchi jonli aloqalar bilan to'ldirilgan.
Qozog'istondagi 1-sonli savdo tarmog'i endi O'zbekistonda! Magnum Uzbekistan bozorda o‘z o‘rnini muvaffaqiyatli egallab, uni mavjud savdo tarmoqlariga munosib raqobatchiga aylantirdi. Odamlar muloqotga javob berishdi va mo'l-ko'lchilik sirlari haqida ko'proq bilishni xohlashadi. Toshkent filiallarining ochilish kunlarida asl sotuvlar rejadan 40 foizga oshdi. 9 oy ichida Instagram-da 26,6 ming obunachi.